براندون راجرز، سرمربی باشگاه لیورپول گفت: در لیگ قهرمانان اروپا جای خالی لیورپول احساس می‌شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ براندون راجرز، سرمربی باشگاه لیورپول گفت: ما خیلی هیجان زده‌ایم که بعد از 5 سال در لیگ قهرمانان حضور پیدا کردیم.

اما نکته کلیدی این است که ما برای مدت طولانی در این دوره از رقابت‌ها باقی بمانیم چرا که چالشی مانند این برای ما فوق‌العاده است.

هیج ترسی هم از حضور در لیگ قهرمانان نداریم و به استقبال آن خواهیم رفت.  
 
باشگاه لیورپول در دیدار این هفته خود مقابل استون ویلا در لیگ پریمیر انگلیس با نتیجه یک بر صفر متحمل شکست شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: لیورپول ، باشگاه ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
آخرین اخبار