پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت:‌به نظر من عملکرد تیم ملی متوسط بوده است و من نمره‌ای بالاتر از 11 را برای ملی‌پوشان و کادر فنی درنظر ندارم.

کاظم محمودی پیشکسوت فوتبال کشورمان درخصوص کیفیت جام بیستم به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به نظر من مرحله گروهی جام جهانی برزیل با کیفیت عالی به پایان رسید، گرچه تیم های بزرگی حذف شده‌اند ولی چیزی از ارزشهایشان کم نشد و بازی خوب و قابل قبلولی را به نمایش گذاشته بودند.

وی ادامه داد: من هیچ تیمی را ضعیف‌ ندیدم و باید جام را تا این لحظه جام شگفتی‌ها نام گذاری کرد زیرا فرصتی برای خودنمایی تیم‌های ضعیف و گمنام بود .

*بلژیک تیم خوب و هماهنگی بود

محمودی با اشاره به بازی بلژیک – کره تصریح کرد: به نظر من بازی خوبی بود بلژیک تیم خوب و هماهنگی بود و این دیدار از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بود و کره فقط مقابل روسیه خوب بازی کردو چندان تیم خوبی دراین جام نشان نداد در واقع کره آن کره جنوبی قوی و سابق نبود.

*بازی پرتغال با غنا بسیار سرنوشت‌ساز بود

پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه با تشریح بازی پرتغال غنا عنوان کرد: به نظر من بازی پرتغال با غنا که منجر به پیروزی 1-2 پرتغال شد یکی از حساسترین بازی گروه‌  G یا هفتم و به نظر من هر دو تیم به برد نیاز داشتند اما پرتغال با ارائه بازی خوب توانست این بازی را به نفع خود خاتمه دهد ولی باید عنوان کرد چیزی از ارزش‌های فوتبال غنا کم نشد البته اخراجی‌های غنا هم در باخت تیم بی‌تاثیر نبود.

آلمان یکی از فینالیست‌های جام بیستم

وی با پرداختن بازی تیم‌های آلمان با آمریکا گفت:‌آلمان یکی ازتیم‌های خوب جام است و به نظر من جزو یکی از فینالیست‌ها خواهد بود که در زمره‌ی قدرت‌های خوب فوتبال اروپا است و از هماهنگی لازم برخوردار است و باید اذعان کرد که آمریکا هم تیم خوبی درجام نشان داده است.

الجزایر شایسته صعود بود

محمودی با بیان بازی تیم‌های الجزایر با روسیه اظهار کرد: به نظر من الجزایر از قاره آفریقا تیم بسیار خوبی نشان داد و انصافا شایسته صعود بود البته روسیه هم با ارائه بازی خوب به نتیجه تساوی دست یافت اما صعود نکرد.

ایران برای حمله کردن فاقد برنامه بود

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان اضافه کرد: تیم ما درجام جهانی با ترکیب دفاعی موفق ظاهر شد متاسفانه در فاز هجومی ایده و برنامه‌ای نداشتیم البته در بازی با آرژانتین انگیزه بازیکنان ما بالا بود اما در انتهای بازی به نظر می‌رسید چون نیازمند به ثمر رساندن گل بودیم ازدفاع خارج شده‌ و چون برای حمله ایده نداشتیم و دفاع را هم رها کرده بودیم نتیجه‌ای جز باخت نصیب ما نشد و من به این تیم از 20 نمره 11 می‌دهم.

 حقیقی خیلی خوب نبود
 
وی در مورد عملکرد حقیقی خاطر نشان کرد: هیچ کس انتظار نداشت حقیقی دروازه‌بان اول تیم ملی باشد همه فکر می‌کردند احمدی یا داوری دروازه‌بان باشند ولی این فرصت به حقیقی رسید البته عملکرد وی خیلی خوب نبود و در گل‌های بوسنی و تک گل آرژانتین مقصر بود اما با توجه به این که ما از وی انتظار چنین بازی خوبی نداشتیم عملکرد حقیقی را می‌توان خوب ارزیابی کرد اما در کل خیلی خوب ظاهر نشد و معتقدم که کی‌روش نباید در بازی پایانی وی را به زمین می‌فرستاد بلکه از احمدی یا داوری باید استفاده می‌کرد که این اتفاق نیفتاد امیدوارم که وی و همه دروازه‌بان‌های خوب کشورمان برای تیم ملی موثر و خوب ظاهر شوند.

انتهای پیام/  

برچسب ها: ملی ، فوتبال ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
آخرین اخبار