تعاون برنامه‌ريزي توسعه شهري منطقه 11 از انجام طرح مطالعاتي در محدوده ميدان راه آهن با رويكرد ساماندهي حمل و نقل و ترافيكي خبر داد.

علي عمراني در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه يكي از طرح‌هاي مطالعاتي شناسايي معضلات حمل و نقلي، دسترسي و پاركينگ ايستگاه مركزي راه آهن بوده گفت: با توجه به معضلات ترافيكي و انجام سفرهاي شهري از معابر سطح منطقه و به ويژه محدوده ميدان راه آهن اين پروژه مطالعاتي كاربردي و اولويت‌دار درسال آينده انجام و اجرايي مي‌شود. 

عمراني در ادامه افزود: وجود مسائل ترافيكي و حمل و نقل نظير دسترسي، سوار و پياده كردن لحظه‌اي، پاركينگ كوتاه مدت و بلند مدت، تداخل ترددهاي سواره و پياده و بي‌نظمي تردد، كاهش ايمني، تأخير و ازدحام ترافيك را از دلايل انجام چنين پروژه مطالعاتي برشمرد.
وي خاطر نشان كرد: با اجراي اين طرح علاوه بر رفع مسائل ترافيكي، بسترهاي مناسب سازي و ساماندهي فضاهاي همجوار، رفع معضلات اجتماعي، بهبود سيماي بصري نيز فراهم خواهد داشت.

انتهاي پيام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
آخرین اخبار