بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، سيد موسي موسوي ضمن مثبت ارزيابي کردن كارهاي انجام شده، در امر گازرساني خواستار ادامه اين تلاشها براي ديگر روستاهاي باقيمانده و فاقد گاز در اين شهرستان های لار و لامرد شد.
وي ادامه داد : شايد كم لطفي باشد كه منطقه اي كه خود مركز منابع گازي كشور به حساب مي آيد روستاهاي آن فاقد گازكشي شهري باشند و از اين نعمت خدادادي بي بهره باشند.
هوشنگ محمدي مدير عامل شركت گاز استان فارس نيز ابراز اميدواري كرد كه كار مطالعاتي و كارشناسي و شناسايي مسير خطوط لوله در اين مناطق به زودي صورت گيرد تا در دهه فجر امسال شاهد آغاز عمليات گازرساني به اين مناطق باشيم./س