فرزاد حاتمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: یک سری اتفاقات مانع از حضور من در استقلال شد ولی به هر حال من راجع به اتفاقات استقلال صحبت نمی کنم و به تیم خود فکر می کنم چون تیم خود را دوست دارم و از انتخابم راضی هستم و می خواهم با این تیم نتیجه بگیرم.