به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران: دور جديد اردوي تيم ملي تکواندو کشورمان در آغاز سال 92 از فردا در تهران و با حضور 21 بازيکن برگزار مي شود.
تکواندوکاران خود را براي حضور در پيکارهاي جهاني مکزيک و بازي هاي همبستگي اسلامي آماده مي کنند.
دور جديد تمرينات به گفته مربيان تيم ملي قرار است بيشتر در بخش تخصصي اجرا شود و بازيکنان براي کسب آمادگي بيشتر قرار است از 10 تا 12 ارديبهشت در تورنمنت تدارکاتي اسپانيا شرکت کنند.