به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته سوم لیگ برتر بدمینتون 17 اسفند برگزار می شود.
بر
این اساس، نماینده خوزستان و شهید رجایی قزوین به مصاف هم می روند، گاز
تهران میزبان ابتکار ملی زنجان است و نماینده کرمانشاه و گیلان با هم دیدار
می کنند./مح