شهردار آبادان گفت: با اختصاص اعتبار 2 میلیارد و 530 میلیون ریالی، زمین چمن مصنوعی "شهدای نفت" در این منطقه راه‌اندازی شد.


محمودرضا شیرازی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران  آبادن اظهار کرد: با تعاملاتی که در یکی دو سال اخیر توسط شهرداری و نفتی‌ها در آبادان صورت گرفته، زمین این منطقه از سوی پالایشگاه به شهرداری اعطا شده است.

وی از جزییات پروژه زمین چمن مصنوعی جنب سینما نفت سخن گفت و افزود: علت نامگذاری این زمین چمن با نام "شهدای نفت" به پاس شهدای عظیم‌الشأن انقلاب و جنگ تحمیلی به‌ویژه شهدای پالایشگاه و نفت آبادان است.

شهردار آبادان اضافه کرد: این زمین، از بزرگترین زمین چمن‌های مصنوعی احداث شده در شهر است.

وی با بیان اینکه احداث زمین‌ چمن‌های مصنوعی منطقه با همکاری فرماندار و سازمان منطقه آزاد اروند از محل کمک‌های مناطق هم‌جوار تأمین اعتبار می‌شود، گفت: اما اعتبار این زمین چمن به‌صورت امانی و به میزان 2 میلیارد و 530 میلیون ریال، از شهرداری وارد درآمدهای این ارگان شده است.

وی تصریح کرد: در این مکان، سال گذشته مسابقات لیگ محلات فوتبال شهرستان را تحت عنوان "جام 33" برگزار کرده‌ایم و درصدد هستیم با توافق متولیان ورزش شهرستان، تهذیبی و شاملی، تدارکات برگزاری "جام 34" را نیز فراهم ببینیم.

شیرازی اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود برای سال 91، چهار زمین چمن مصنوعی دیگر را در محلات محروم آبادان احداث کنیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha