نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۰۴ تير ۱۴۰۵
تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها...
دروغ میگین
Iran (Islamic Republic of)
!
۲۱:۴۵ ۰۴ تير ۱۴۰۵
خب خیلی مشخصه دیگه دارن میگن از این به بعد شعار مرگ ندید دیگه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۰۴ تير ۱۴۰۵
مرگ...ودرود..یک شعار است. عملکرد نیست..شعاری که به نفع وطن نبست..چرا باید گفت درود یا مرگ...باید شعار وعمل بر پایه منطق ودرک وشعور.جهت رسیدن به منافع میهن
مرگ بر فقر وگرانی. اعتیاد وطلاق وبیکاری..وتفرقه واختلاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۰۴ تير ۱۴۰۵
مرگ بر ذلت مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۰۵ تير ۱۴۰۵
مرگ بر امریکا
مرگ بر اسرائیل
مرک بر انگلیس
مرگ بر منافق
مرگ بر خائن وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۰۴ تير ۱۴۰۵
چن ساله گفتیم چیشد؟؟؟..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۰۴ تير ۱۴۰۵
توچیکارداری چیشدتونگو که خیلی ترامپ وامریکارادوست دلری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۰۴ تير ۱۴۰۵
یه عده دیدن ظرف یک سال چند بار روی میز مذاکره حمله شد و هنوز هم عشق مذاکره هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۰۴ تير ۱۴۰۵
خستمون کردین از این همه تکذیب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۰۴ تير ۱۴۰۵
آسیاب به نوبت حالا که تفاهم نامه امضا کردین باید یواش یواش شعار مرگ بر آمریکا هم حذف شود حتی سفارتخانه هم باز شود و الا باید دوباره جنگ آغاز شود و دوباره بدبختی و بیکاری و گرانی های لجام گسیخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۰۴ تير ۱۴۰۵
قبل جنگ هم همین بود بعد از توافق همه جانبه (همون تسلیم) بدتر می شه بهتر نمی شه.

تنها راهش مرد باشیم و روی پای خودمون وایسیم نه آویزون آمریکا و غرب.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۰۴ تير ۱۴۰۵
دقیقا فقط من حافظم خوب نیست. قبل حمله آمریکا گرونی و بیکاری که نداشتیم ؟ همه چیز خوب بود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۰۵ تير ۱۴۰۵
تنها راهش قوی شدن و قوی بودن هست !
در مقابل این امریکا و اسرائیل جنایتکار و غرب ترسو فقط باید قویتر شد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۰۴ تير ۱۴۰۵
الان این دیگه شعار نیست یک دعاست و خواست بیشتر مردم ایرانه
Belgium
حامد
۱۹:۲۶ ۰۴ تير ۱۴۰۵
تا دیروز شاید برحسب عادت بود ولی دیگه بعد از این همه خرابکاری با دل و جون میگیم. مرگ بر آمریکا. مرگ بر ضد ولایت فقیه. الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۰۴ تير ۱۴۰۵
ملت فقط گوش به فرمان رهبری است و بس و هیچ قدرتی قادراست ملت را وادار به کار دیگری بکند دادن شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل نیاز به اذن هیچ احدی جز رهبری ندارد . پس بهتر است هیچ بخت برگشته ای چنین تصوری نکند که می‌تواند این خطا را بکند که مانع می‌تواند بشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۰۴ تير ۱۴۰۵
ما تا ابد شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر خواهیم داد به باد رهبر شهیدمان، به یاد شهیدان مظلوم ناو دنا،به یاد کودکانمان در میناب، به یاد شهیدان ۱۸و۱۹ دیماه، به یاد شهیدان ارتش و سپاه ونیروی انتظامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۰۴ تير ۱۴۰۵
اشتباه نشه
شهیدان 18 و 18 دی از نیروهای مسلح و تعدادی از مردم...
نه جاوید نامان جعلی و خود ساخته ...
که خیانت شان به اثبات رسیده است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۰۴ تير ۱۴۰۵
تاحالامخالف مرگ برگفتن بودم ولی ازاین به بعدهرروزمیگم مرگ برقاتل فرزندان ومردم ورهبرکشورم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۰۴ تير ۱۴۰۵
هنوز کشتار مدرسه میناب رو یادمون نرفته آمریکا قاتل اون غنچه‌های پرپر هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۰۴ تير ۱۴۰۵
بعد از نماز عشا
صد مرتبه فریادا

مرگ برامریکا
اسرائیل بی ریشه
ایران لیبی نمیشه

فریاد هر مسلمان
مرگ برامریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۰۴ تير ۱۴۰۵
ادامه ش رو فراموش نکنید.
مرگ بر امریکا انگلیس منافقین و کفار و مهمتر مرگ بر اسراییل خون آشام ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۰۴ تير ۱۴۰۵
صهیون سوز گفتی. ماشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۰۴ تير ۱۴۰۵
هر وقت چنین شد یعنی انقلاب تمام شده و ما ایالت پنجاه و چندم امریکا شده ایم و امریکا به ایران برگشته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۰۴ تير ۱۴۰۵
دیوانه ها کی می تواند ممنوع کند. واقعا عقل ندارید. هیچکس هم نکند بنده خودم می روم آتش می زنم.
۱۲۳