مرگ...ودرود..یک شعار است. عملکرد نیست..شعاری که به نفع وطن نبست..چرا باید گفت درود یا مرگ...باید شعار وعمل بر پایه منطق ودرک وشعور.جهت رسیدن به منافع میهن
مرگ بر فقر وگرانی. اعتیاد وطلاق وبیکاری..وتفرقه واختلاس
آسیاب به نوبت حالا که تفاهم نامه امضا کردین باید یواش یواش شعار مرگ بر آمریکا هم حذف شود حتی سفارتخانه هم باز شود و الا باید دوباره جنگ آغاز شود و دوباره بدبختی و بیکاری و گرانی های لجام گسیخته
ملت فقط گوش به فرمان رهبری است و بس و هیچ قدرتی قادراست ملت را وادار به کار دیگری بکند دادن شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل نیاز به اذن هیچ احدی جز رهبری ندارد . پس بهتر است هیچ بخت برگشته ای چنین تصوری نکند که میتواند این خطا را بکند که مانع میتواند بشود.
ما تا ابد شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر خواهیم داد به باد رهبر شهیدمان، به یاد شهیدان مظلوم ناو دنا،به یاد کودکانمان در میناب، به یاد شهیدان ۱۸و۱۹ دیماه، به یاد شهیدان ارتش و سپاه ونیروی انتظامی
دروغ میگین
مرگ بر فقر وگرانی. اعتیاد وطلاق وبیکاری..وتفرقه واختلاس
مرگ بر اسرائیل
مرک بر انگلیس
مرگ بر منافق
مرگ بر خائن وطن فروش
تنها راهش مرد باشیم و روی پای خودمون وایسیم نه آویزون آمریکا و غرب.
در مقابل این امریکا و اسرائیل جنایتکار و غرب ترسو فقط باید قویتر شد!
شهیدان 18 و 18 دی از نیروهای مسلح و تعدادی از مردم...
نه جاوید نامان جعلی و خود ساخته ...
که خیانت شان به اثبات رسیده است .
صد مرتبه فریادا
مرگ برامریکا
اسرائیل بی ریشه
ایران لیبی نمیشه
فریاد هر مسلمان
مرگ برامریکا
مرگ بر امریکا انگلیس منافقین و کفار و مهمتر مرگ بر اسراییل خون آشام ...