قیمت اجناس و کالاها آنقدر بالا هست که نیازی به گرانفروشی بازاریها و اصناف نباشد آقای معاون وزیر صمت هر چیزی حد و اندازهای دارد. متاسفانه اختیار مملکت در دستان شما است قشر ضعیف کاره ای نیست
چرا برنج ایرانی برای مردم ایران باید اینقدر گرون باشه .
.
و کسی که میخواد برنج خارجی وارد کنه کیسه ۱۰ کیلوی به مردم بفروشه ۵۰۰ تومن خود شما نمیزارید .. دولت تهدید میکنه
خدا خودش میدونه برنجی از 600 رفته 2/800 خود گران فروشی هستش روغنی از 70 تومن رفته 350 خود گران فروشی هستش راس میگه گران فروشی نمیشه چون گران فروشی رو خود شرکتای وابسته به آقایان انجام داده
گران فروشی بی داد میکند قدرت خرید نداریم شرمنده خانواده مون هستیم اجاره، آب ،برق،هزاران مشکل ،دیگه سفره خانواده جمع شده رفته مریضم پول دکتر نداریم مردم سیستان وبلوچستان درصدبالابیکارند،استان فاقدشغل میباشد،
اخراج افقانی ازاین استان امرلازم هست
آقای مفتح چقدر حقوق میگیری که قیمت های سر به فلک کشیده برایت معقول است؟ فقط سری به خانه افراد عادی و مستاجر جامعه بزن ببین چی حس می کنی ؟ فقر، بیکاری ،بی پولی و مستاجری کمر مردم را شکسته.
.
و کسی که میخواد برنج خارجی وارد کنه کیسه ۱۰ کیلوی به مردم بفروشه ۵۰۰ تومن خود شما نمیزارید .. دولت تهدید میکنه
چون رانت و دلال پشتش هست . وسلام
اخراج افقانی ازاین استان امرلازم هست
دست آسون توی جیب مردمه
کلی هزینه کردیم الانم که هر روز قیمت برنج میاد پایین