نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۰
در انتظار بررسی: ۸
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۰۳ تير ۱۴۰۵
لعنت بر آدم دروغگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۰۳ تير ۱۴۰۵
پیش باش
Iran (Islamic Republic of)
بی نام و نشان
۱۷:۰۴ ۰۳ تير ۱۴۰۵
قیمت اجناس و کالاها آنقدر بالا هست که نیازی به گران‌فروشی بازاری‌ها و اصناف نباشد آقای معاون وزیر صمت هر چیزی حد و اندازه‌ای دارد. متاسفانه اختیار مملکت در دستان شما است قشر ضعیف کاره ای نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۰۳ تير ۱۴۰۵
واقعا؟؟؟؟ ما روزانه گرونفروشی می‌بینیم همتی تو در خواب ناز هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۰۳ تير ۱۴۰۵
چرا برنج ایرانی برای مردم ایران باید اینقدر گرون باشه .
.
و کسی که میخواد برنج خارجی وارد کنه کیسه ۱۰ کیلوی به مردم بفروشه ۵۰۰ تومن خود شما نمیزارید .. دولت تهدید میکنه

چون رانت و دلال پشتش هست . وسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۰۳ تير ۱۴۰۵
لطفابیاشهرستان شادگان وقیمتهای نجومی ببین انگارازبازارهیچ اطلاعی نداری هرکسی به هرقیمتی که دوست داردمیفروشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۰۳ تير ۱۴۰۵
دقیقا دوست دارم بدونم مصداق شما از گرانفروشی چیه؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۰۳ تير ۱۴۰۵
این قیمتها گرانفروشی نیست، پس چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۰۳ تير ۱۴۰۵
خدا خودش میدونه برنجی از 600 رفته 2/800 خود گران فروشی هستش روغنی از 70 تومن رفته 350 خود گران فروشی هستش راس میگه گران فروشی نمیشه چون گران فروشی رو خود شرکتای وابسته به آقایان انجام داده
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۶:۵۳ ۰۳ تير ۱۴۰۵
چرا چرت می‌گویید روغن ۵کیلویی از ۱۵۰۰۰۰۰به ۱۷۰۰۰۰۰و به ۲۵۰۰۰۰۰۰ رسد و بقیه کالا هم همچنین تازه فراوانی کالا دلیلش گرانی و نداشتن توان خرید مردم است
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۴۵ ۰۳ تير ۱۴۰۵
سلام لطفا واردات کالای اساسی را اسان کنید کالای کافی وارد شود تا شاید قیمت ها پایین بیاید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۴۶ ۰۳ تير ۱۴۰۵
خیلی خندیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۰۳ تير ۱۴۰۵
این چی میگه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟ نداریم؟!!!!!!!! ای خداااااااااتتت
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۶:۲۷ ۰۳ تير ۱۴۰۵
گران فروشی بی داد میکند قدرت خرید نداریم شرمنده خانواده مون هستیم اجاره، آب ،برق،هزاران مشکل ،دیگه سفره خانواده جمع شده رفته مریضم پول دکتر نداریم مردم سیستان وبلوچستان درصدبالابیکارند،استان فاقدشغل می‌باشد،
اخراج افقانی ازاین استان امرلازم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۰۳ تير ۱۴۰۵
آقای مفتح چقدر حقوق میگیری که قیمت های سر به فلک کشیده برایت معقول است؟ فقط سری به خانه افراد عادی و مستاجر جامعه بزن ببین چی حس می کنی ؟ فقر، بیکاری ،بی پولی و مستاجری کمر مردم را شکسته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۰۳ تير ۱۴۰۵
مسولین حقوق ندارن
دست آسون توی جیب مردمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۰۳ تير ۱۴۰۵
دولت فقط میخواد کشاورز رو بدبخت کنه
کلی هزینه کردیم الانم که هر روز قیمت برنج میاد پایین
Iran (Islamic Republic of)
کاوه
۱۷:۴۳ ۰۳ تير ۱۴۰۵
یعنی ببره بالا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۰۳ تير ۱۴۰۵
دروغ که حناق نیست
۱۲۳