با این مدیران بی سواد و کم هوش قطعا طی دو سه سال پراید ده میلیارد تومان خواهد شد
فرهاد
۱۶:۵۴ ۰۴ تير ۱۴۰۵
بخدا اون پول های بلوکه اک آزاد بشود حالا اون پول چی ۳۰ میلیارد دلار بشه یا ۱۳ میلیارد دلار ویا شش میلیارد دلار، برای مردم هیچ فرقی نمی کند (به جز ملت) صرف همه جا میشه خودشون می دانند کجاها صرف میشه،گر چه ارقام یه میلیارد دلار به تومان رقم بالایی هست چه برسد به چند میلیارد دلار باشه،
جناب همتی ما مردم مخالف وارد ات موادغذایی وکالا از امریکا در قبال پول بلوکه شده ایران هستیم اون پول حق ایرانه و باید نقدا پرداخت بشه، امریکا حق نداره بزور به جای پول کالا بده بما، بعد شما چرا قبول میکنید . تا دیروز داشت مارا بمب باران میکرد الان دوست شما شده خجالت بکشید جان مردم ایران را با کالاهای مسموم امریکا به خطر نیندازید.
پول پاکستان جمع کرده. .منتظره گرون معامله کنه.از طرفی. پاکستان از ترامپ میترسه تو شک. این بنده خدا. چشمش به دلار طلا دست مردم. زندگی شده نوسان گیری کاغذ اسکناس ندارد .ترامپ. سوتی مواد غذایی داد خیلی کمه
نتیجه ؟
و ارز ندید کسی کالا وارد کند بدترین زیان رو به کشور وارد میکنید
خودتان به کشور آسیب میزنید با این کار