نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۲ ۰۳ تير ۱۴۰۵
این مردک امریکاییه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۰۲ تير ۱۴۰۵
باید آماده جنگی فداگیر شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۰۳ تير ۱۴۰۵
چرا دنبال جنگ هستید وقتی میشود برای صلح قدم برداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۰۲ تير ۱۴۰۵
کشوری که بمب اتم نداردباید زور بهش بگن هر چه سریع تر بمب اتم درست کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۰۲ تير ۱۴۰۵
اصلا همه مذاکرات پشت پرده است والا کجاش روی پرده است ؟؟؟
یعنی حاصل این همه مذاکره شده ۱۴ بند که آن هم عملی نمیشود ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۰۲ تير ۱۴۰۵
این یارو، آمریکاییه،اعتمادی به پاکستان نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۰۲ تير ۱۴۰۵
شهباز خان تو طرف آمریکایی هستی ولی کور خواندی پست فطرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۰۲ تير ۱۴۰۵
فورا باید برای جنگی بزرگ آماده بشیم. ترامپ ملت آمریکا رو هم به گروگان گرفته آیا فکر می‌کنید از ظرفیت‌هایی که داره استفاده نمیکنه. ما باید از خرید و استقرار پدافند گرفته تا ساخت سنگر، افزایش فوری تعداد نظامیان، افزایش تولید موشک و پهپاد و تست سلاح‌های جدید و دیگر موارد را در اولویت قرار دهیم.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۲۸ ۰۲ تير ۱۴۰۵
بخواب لحاف یخ کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۰۲ تير ۱۴۰۵
زیر نویس های شبکه ی خبر خوب هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۰۲ تير ۱۴۰۵
این توافق برای تمام مردم جهان حتی خود ایرانی هام پر از آرامش و امنیته و بازارهای جهانی رو آروم میکنه ولی یه عده که سودشونن تو تحریم هاست ناراحتن و میخوان همش دیده بشن و نذارن مردم روز خوش ببینن و دلشون میخواد کشور همش توی جنگ و آشوب باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۰۲ تير ۱۴۰۵
انشالا صلح و دوستی بین ما و کشورها برقرار شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۰۲ تير ۱۴۰۵
کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی
پاکستان اگر دیپلماسی بلد بودی مردم افغانستان قتل عام نمی‌کردی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۰۲ تير ۱۴۰۵
این خبرک شریف درباره موشکی گفته چیه اونم باید بدیم بره افرین برتیم دیپلمات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۰۲ تير ۱۴۰۵
آخرش هم موشکی رو میدید بره و هم هسته ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۰۲ تير ۱۴۰۵
خدا داند این هم میگذرد فقط مردم می مانند ولایت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۰۲ تير ۱۴۰۵
چرا پاکستان و قطر؟ اونها که طرف آمریکان و قدرتی ندارند، چرا چین نه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۰۲ تير ۱۴۰۵
شنیدیم نخست وزیر پاکستان گفته در مورد موشکها هم دارن مذاکره میکنن ، اگه درست باشه واویلا . خدا کنه دیگه تا آنجا پیش نروند
۱۲