فورا باید برای جنگی بزرگ آماده بشیم. ترامپ ملت آمریکا رو هم به گروگان گرفته آیا فکر میکنید از ظرفیتهایی که داره استفاده نمیکنه. ما باید از خرید و استقرار پدافند گرفته تا ساخت سنگر، افزایش فوری تعداد نظامیان، افزایش تولید موشک و پهپاد و تست سلاحهای جدید و دیگر موارد را در اولویت قرار دهیم.
این توافق برای تمام مردم جهان حتی خود ایرانی هام پر از آرامش و امنیته و بازارهای جهانی رو آروم میکنه ولی یه عده که سودشونن تو تحریم هاست ناراحتن و میخوان همش دیده بشن و نذارن مردم روز خوش ببینن و دلشون میخواد کشور همش توی جنگ و آشوب باشه
یعنی حاصل این همه مذاکره شده ۱۴ بند که آن هم عملی نمیشود ؟؟؟
پاکستان اگر دیپلماسی بلد بودی مردم افغانستان قتل عام نمیکردی.