نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۷ ۰۲ تير ۱۴۰۵
متاسفانه بصورت خودکار صاحبخانه ما چشم به دهانه بنگاهی اجاره را دوبرابر کرد کاری هم باهاش نمی تونید بکنید مردم را شیر نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۲ ۰۲ تير ۱۴۰۵
مستاجری که همه همسایه ها ازش شاکی هستند را چطوری خودسرانه تمدید می کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۳ ۰۲ تير ۱۴۰۵
کجای دنیا افزایش خقوق بیست در صد است بعد کلیه خدمات دولتی و غیر دولتی ۲۵ در صد می شود شما هم ملت را گیر آورده اید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۴ ۰۲ تير ۱۴۰۵
با این کارتون باعث شدین که مالک به مستاجر رحم نکند اگه حرفی نمیزدین خیلی بهتر بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۰۲ تير ۱۴۰۵
اگه تو راس میگی برو جلو 50 درصد افزایش قیمت ایرانخودرو بگیر برا مال مردم تصمیم نگیر
مخابرات 100 درصد تلفن گران کرد
اب و برق و گاز هم همینطور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۰۲ تير ۱۴۰۵
این 25 درصد هم اومد روی مبلغ افزایش کالا برگ !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۰۱ تير ۱۴۰۵
هروقت تونستید افزایش مرغ وتخم مرغ و گوشتو و ....... ولگنای ایران خودرو وسایپا دولتی خودتونو تا 25 درصد کنترل کنید بیاید از این قانونا بزارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۰۱ تير ۱۴۰۵
سرکار خانم وزیر راه، چرا فکری به حال جاده های کشور و این آسفالت های خراب نمی کنید؟! خطرات جانی برای مردم و خسارات متعدد به خودروها ناشی از این وضعیت خراب جاده ها است، چرا فقط مشغول شعار دادن هستید پس کی می خواهید وارد عرصه عمل کردن بشوید؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۴ ۰۲ تير ۱۴۰۵
جاده هراز و امامزاده عبدالله را دریابید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۰۱ تير ۱۴۰۵
این کار بر خلاف شرع و قانون هستش وقتی مالک راضی نباشه چطور قرارداد تمدید میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
علی محمد
۲۱:۱۸ ۰۱ تير ۱۴۰۵
چرا واسه خودتون از این نرخ ها تعیین نمیکنید ایران خودرو 40درصد دوباره افزایش داده ولی مردم هرچی شما میگید گوش کنن؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۰۱ تير ۱۴۰۵
ابران خودرو هر سه چهار ماه یکبار چهل درصد اضافه میکنه به بهانه. ودروغ قدیمی داریم ضرر میدیم دلار میره بالا ضرر میدن میاد پایین هم ضرر میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۰۱ تير ۱۴۰۵
از کجا بیاریم اجاره بدیم ؟ بریم بمیریم نه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۶ ۰۲ تير ۱۴۰۵
کرایه ما شد بیست و پنج ملیون با چهارصد میلیون پیش دریافتی ۲۸ میلیون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۰۲ تير ۱۴۰۵
مجبور نیستی در تهران زندگی کنی برو حاشیه شهر یا شهرهای اطراف تهران؛ با توجه به درآمدت محل زندگیت رو انتخاب کن
United States of America
علی
۲۱:۰۲ ۰۱ تير ۱۴۰۵
چرا دولت از کیسه خلیفه میبخشد خوب اب و برق و گاز را گران نکنه یا جلو گرانی بازار رو بگیره تا به مستاجرها کمک شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۰۱ تير ۱۴۰۵
تورم 100 درصد اضافه اجاره 25 درصد می‌خوان مردم بندازن به جون هم . مگه آزار دارید راست میگید جلوی تورم بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۰۱ تير ۱۴۰۵
دولت تورم ۴۵ درصد رو رعایت نکرد ۲۵ درصد رو کی رعایت میکنه سرکار وزیر میلیاردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۰۱ تير ۱۴۰۵
اخباز امروز ساعت چارم گفت در مورد رسید کاغذی مبگفت که از امروز الکترونینی میشه و کاغذی دیگه اعتبار نداره
۱۲