نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۱۷
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۰۱ تير ۱۴۰۵
خب خدا رو شکر تحریم هم رفع شد پس این گرونی که ما را اذیت می‌کند را هم حل کنید. کارمند مفلس ....
Iran (Islamic Republic of)
علی اکرادلو
۱۹:۰۳ ۰۱ تير ۱۴۰۵
خوش به حالتون بایدمجوزها،روماصادرمی کردیم برای ردشدن ازتنگه هرمز چقدر هم ذوق زده شدید...؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۰۱ تير ۱۴۰۵
خدا میدونه چندمین باره که این عکس رو میبینم. اسمش عکس عادی سازی روابطه. ولی ما روی پرچمهامون عکس شهید سلیمانی داریم.
۱۲