چرا معوقات بازنشستگان تامین اجتماعی هر سال باید با تاخیر چندین ماهه پرداخت شود ،از خدا ومجازاتش بترسید وحق ما را پرداخت کنید آخه شما شکمتان سیر مردم مشکل دارن
باز خوبست از حقوق بازنشستگان خبری درج می شود. الان ۳ ماه است که حقوق اعضای هیئت علمی را خزانه نمی دهد و هیچ صدایی هم شنیده نمی شود. آیا دست هایی در کار است که اینبار کارد را به استخوان مدرسین دانشگاها برسانند تا اعتراض آنها را بلند کنند،،؟!!
بجای فیش ...حقوقو واریز کنید ساعت پنج بعداظهر تیرماهه از حقوق خبری نیست ماشالله به این مدیریت به کارمندای خودتونم اینجوری حقوق میدین واقعا به شما مسلمون میگن فقط اسمشو دارین شمااگر حق بیمه واریز نشه نمیتونین حقوق بدین سازمان باید درآمد دیگهای داشته باشین کارگاه یا کارخونه وووو