استعفای نخست وزیر انگلستان شاید به خاطر این باشد که با امریکا در حمله به ایران همراهی نکرد اگر جانشینش وابسته به لابی صهیونیست ها یا از نزدیکان اپستین بود شک نکنید می خواهند انگلستان را با خود همراه کرده و دوباره حمله کنند . خیلی حواستان جمع باشد . برای در امان بودن از شر امریکا باید حسابی بکوبید و ضعیفش کنید
آمریکا باید به نیتانیاهو دستور عقب نشینی از اراضی اشغالی لبنان را در صادر کنه و عملا اجرابشه .
تعهد یعنی صداقت در این اولین گام...
گامهای بعدی هم با قاطعیت و صلابت ایران پیگیری شود .
تنگه هرمز و آبراه کناری آن هم تحت حاکمیت ایران اداره بشه ..موضوع هستهای هم به کسی مربوط نیست .
مگر خسارت در برابر خسارت، ویرانی محله های ما در برابر ویرانی محله های اونا، کشته شدن مردم ما در برابر کشته شدن مردم اونا بوده که تعهد در برابر تعهد پیروزی حساب بشه؟ اگر هم لازم بوده، قطعا پیروزی نیست.
من امروز 110 صلوات به نیت امام علی (ع) می فرستم و می دهم به دست حضرت علی اصغر (ع) تا برساند به دست امام حسین (ع) و سپس برسد به دست امام زمان (عج) به منظور نابودی ترامپ و شکست قطعی آمریکا در مقابل ایران. فقط شکست آمریکا و نابودی قاتلین شهدا را از خداوند خواستارم
تعهد یعنی صداقت در این اولین گام...
گامهای بعدی هم با قاطعیت و صلابت ایران پیگیری شود .
تنگه هرمز و آبراه کناری آن هم تحت حاکمیت ایران اداره بشه ..موضوع هستهای هم به کسی مربوط نیست .
مبارک ملت ایران باشه
چشم دلال واقازادها کور
وشر هرچه دلال و آقازاده ومفت خور رو از جامعه کم شود.
من کوفت بخورم
این چه وادادگی ای بود تو جنگ برده؟