نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۰۲ تير ۱۴۰۵
فوتبال یه زمانی داشت ولی الان با این گرانی جنگ کشت کشتار کیلو چنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۰۲ تير ۱۴۰۵
این اینفبناتو رو دیگه راه ندین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۰۲ تير ۱۴۰۵
خاک عالم بر سر فیفا با قانوناش که گلای خوب رو باطل میکنه و و پر گلی و جذابیت فوتبال رو از بین برده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۰۲ تير ۱۴۰۵
فوتبال کیلو چند؟ دل خوش میخاد که نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۰۱ تير ۱۴۰۵
اصلا خوب بازی نکردن متاسفانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۰۱ تير ۱۴۰۵
چرا قاعدی را وارد بازی نکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۰۱ تير ۱۴۰۵
شانسی ۵ تا گل صد در صد رو نخوردبم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۰۱ تير ۱۴۰۵
گل ما درست بود و داور برای جبران اشتباه خودش یه نفر از تیم حریف رو اخراج کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۲ ۰۱ تير ۱۴۰۵
ابرومون رفت با این فوتبال بازی کردنمون. یازده تا شون تو دروازه بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۰۱ تير ۱۴۰۵
تو از اونهای هستی که نشستی میگی لنگش کن نمیدونی چقدر بچه ها رو اونجا تحت فشار گذاشتن تازه بدون هیچ بازی تدارکاتی ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۰۲ تير ۱۴۰۵
تو سواد فوتبالی نداری وگرنه اینطوری تیم خودمون رو بررسی نمیکردی
Iran (Islamic Republic of)
عباس مروتی
۰۷:۰۰ ۰۱ تير ۱۴۰۵
همه چیز به بازی آخر کشیده شد و احتمالا پیروزی مقابل مصر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۰۱ تير ۱۴۰۵
مقابل مصر خوش بین نباشید نود درصد کار رو بیرانوند انجام میده نه بازیکنان!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۴ ۰۱ تير ۱۴۰۵
انتظار داشتم گل باران بشیم . ولی خدا شکر نشدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۷ ۰۱ تير ۱۴۰۵
چرا اینقدر روی ما خطا میکردن ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۵ ۰۱ تير ۱۴۰۵
بخیر گذشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۰۱ تير ۱۴۰۵
ماشاالله
با این هم کارشکنی و دشمنی‌ها و عدم امکانات و بازیهای تدارکاتی قوی ، عالی بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۰۱ تير ۱۴۰۵
در بخش نگهداشتن یا حفظ توپ و گردش توپ! تیم افتضاح بود!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۰۱ تير ۱۴۰۵
از زمانیکه یادم میاد همیشه اینطور بوده اصلا در حفظ توپ حرفی برای گفتن نداشته و نداریم
۱۲