ترامپ به فاکس نیوز:اگر ایرانیها تنگه هرمز را ببندند، مذاکرهکنندگان ایرانی دیگر نمیتوانند به کشورشان بازگردند.
خبر خوش. نگهشون دار برا خودت. بقیشونم که داخل ایران هستن با هزینه خودمون میفرستیم بیان. فقط تو را خدا نذار برگردن. همونجا بشینید تا آخر عمرتون مذاکره کنید
عوارض تنگه را که بی خیال شدید
بقیه امتیازات را هم سریع بدید و برگردید. فقط آقای عراقچی خواستید برای تیم مذاکره کننده تبریکات سال نو میلادی بفرستید قبلش چک کن که یهودی نباشن. قضیه بعد برجام را میگما
در عجبم که واقعا اینا نماینده ایران هستند؟ خب این رییس جمهور مفلوک یانکی ها همین اول کار تهدید کرده. والا من اگه جا تیم مذاکره کننده بودم یه قانونی تو کشور تصویب می کردم که چنانچه لفظی رییس جمهور یانکی ها ایران را تهدید کنه بلافاصله مجوز ساخت سلاح هسته ای داده می شد.
چه جالب مذاکره زیر تحدید های ترامپ قمار باز بقول رهبر شهید مذاکره با آمریکا شرافتمندانه نیست عاقلانه نیست عزتمندانه نیست هوشمندانه نیست حالا هی بریم مذاکره اونم زیر بار تحدید و تحریم
فقط مداکره با دشمن عدار خیلی اشتباه هست
خبر خوش. نگهشون دار برا خودت. بقیشونم که داخل ایران هستن با هزینه خودمون میفرستیم بیان. فقط تو را خدا نذار برگردن. همونجا بشینید تا آخر عمرتون مذاکره کنید
بقیه امتیازات را هم سریع بدید و برگردید. فقط آقای عراقچی خواستید برای تیم مذاکره کننده تبریکات سال نو میلادی بفرستید قبلش چک کن که یهودی نباشن. قضیه بعد برجام را میگما
تو رو خدا شما کمی نماینده ایران باشید!
فقط سریع امضا کنید بره و به هر قیمتی میز مذاکره را رها نکنید.