سالهاست که گفتن دانش آموز باید با لباس فرم تو مدرسه حاظر باشه قانونش هم هست کسی که چادری هست خوبه اما نمیتونه به بهانه ی گرفتن چادر از پوشیدن لباس فرم فرار کنه و این تخلف رو زیر چادر پنهان کنه
ناشناس
۱۷:۱۷ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
بی حجابی باید رسما در سازمان ملل بعنوان شکنجه روانی آقایان اعلام بشه و شکنجه گر مجازاتش اعدام با قیر مذابه
اگر آموزش و پرورش ، سالهاست آموزش را ترک کرده و پرورش نمی دهد لااقل توهین نکتد، یعنی افراد محجبه خدای نخواسته ناپاک و غیر قابل اعتماد، بدجنس و ... هستند اما مابقی پاک و مطهر، فردای قیامت جواب این توهین به دختران معصوم را چه خواهند داد!
ما پسرا تو جوراب هم تقلب قایم میکنیم دیگه لباس که سهله، قطعا قصد و غرض دیگری داشتند...