لطفا بام بخش مهربانی را درست کنید گفتید جلوی حمله هکری را گرفتید چقدر طول میکشه ما پول لازم داریم پولمون تو مهربانی باز نمیشه درستش کنید ...بانکها نباید ضعیف باشند در مقابل حمله دشمن .
شما که یک چیز دیگه گفته بودید نمیدونم میخواستید یک چیزی رو که قبلا میخواستید درست کنید الان درست کردید
بعد میگید حمله سایبری خوب مبارک باشه اینترنت ازاد
همین که آقای همتی رئیس بانک مرکزی است. اخلال در این چهار بانک طبیعی است. و درخصوص خبر ارز و طلا هم باید گفت این خبر عین واقعیت است و شایعه نیست. مگر اینکه ریاست آقای همتی شایعه باشد.
کجای دنیا اینقدر بانک دارن؟
کلا۳تا دولتی با دوتا خصوصی بسه
از حساب اون کسر شده به حساب من نیامده
تو خلا گیر کرده
خوب چطور کارت به کارت کنم وقتی واریری معلوم نیست کجاست
بعد میگید حمله سایبری خوب مبارک باشه اینترنت ازاد