والا با ۳۳سال سن که از وقتی یادمه اینا درحال مذاکره بودن، باید بگم، آب و روغن هرگز باهم ترکیب نمیشن، این دوتاهم هیچوقت توافق نمیکنن، اللخصوص که تویه ایران خیلیا زندگیشون با تحریم میگذره.
برچیدن برنامه هستهای، حذف ذخایر اورانیوم غنیشده. کل مملکت نقطه به نقطه زدن. ۳۰ سال تحریم ترور رهبر و سرداران و سربازان و مردم عادی باضافه ۳۰ دانشمند. حالا بدیم بره که وام بگیریم؟؟؟!!!!!!!!!!!
منتظر باشید پول نباشید چند ماه دیگر اورانیوم رقیق کردید فقط منتظر بمب اتم باشید امریکا روی سر مردم ایران خالی کنه
اینقدر ساده نباشید سلاح هسته ای ساخت کنید برای امنیت مردم
ایا امکانش هست کاریکنیم که ذخایر استراتژیک نفت کشورهای غربی در طول این شصت روز تا حد ممکن خالی بماند .
اینقدر ساده نباشید سلاح هسته ای ساخت کنید برای امنیت مردم
تنگه رامفت ازدست دادین