مسئولین مخابرات منطقه تهران متأسفانه پاسخگو و جوابگو به مشکلات ما بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نیستند و متأسفانه دولت، مجلس و... هم هیچ کاری و اقدامی و اعتراضی نمی کنند و فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟
مدیران شرکت مخابرات ایران متأسفانه پاسخگو و جوابگو به مشکلات ما بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نیستند و متأسفانه دولت، مجلس و... هم هیچ کاری و اقدامی و اعتراضی نمی کنند و فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟
ناشناس
۱۸:۴۰ ۲۸ خرداد ۱۴۰۵
آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، عربستان سعودی وامارات در حمله تروریستی تهران، اهواز و سایر شهرهای ایران دست داشتند.
حالا غرامت خسارتهای جنگ را چه کسی پراخت میکنه؟؟؟؟
خونبهای شهدا خصوصا رهبر شهیدمان را چه کسانی پرداخت میکنند
چه کسی حکم تعقیب و محاکمه و اعدام ترامپ و نتانیابو را صادر میکنه؟؟؟
خدا نگهدارد دکتر عزیز ملت ومردم ایران این فداکاری شما را فراموش نخواهند کرد.
هرکس قدمی برای اسیایش مردم برمی دارد خدا نگهدارد باشد وهرکس چوب لا چرخ می گذارد وفکر کاسبی سنتی خودش عست خدانابودش کند.
برجام سندی بود با امضای 5 کشور به اصطلاح قدرتمند دنیا که یکیشون همین امریکا بود و با اینکه همه جوره برندهی اون قرارداد بود، زد زیرش حالا امیدوارید این تفاهم اسلام آباد که به قول خودتون شکستی برای امریکا هست؛ دوام بیاره؟ خوش خیال
مدیران شرکت مخابرات ایران متأسفانه پاسخگو و جوابگو به مشکلات ما بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نیستند و متأسفانه دولت، مجلس و... هم هیچ کاری و اقدامی و اعتراضی نمی کنند و فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟
چرا واقیعات را به مردم نمی گویید
برجام دوم در راه است
خونبهای شهدا خصوصا رهبر شهیدمان را چه کسانی پرداخت میکنند
چه کسی حکم تعقیب و محاکمه و اعدام ترامپ و نتانیابو را صادر میکنه؟؟؟
هرکس قدمی برای اسیایش مردم برمی دارد خدا نگهدارد باشد وهرکس چوب لا چرخ می گذارد وفکر کاسبی سنتی خودش عست خدانابودش کند.