همه مشکلات کارمندان، کارکران، بازنشسته ها، مردم و کشور به خاطر بی قانونی و بی عدالتی بوده است و 100 درصد فقط هیچ ارتباطی و ربطی به تحریم، دلار، آمریکا، ترامپ و غرب و... ندارد
ناشناس
۰۹:۱۳ ۲۹ خرداد ۱۴۰۵
از دولت محترم درخواست میشود گزارشی از عملکرد قرارگاههای فرهنگی و اقتصادی خود را طی دو سال اخیر به ملت ارائه دهد.
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۹ خرداد ۱۴۰۵
کویت جنایتکار در جنگ 12 روزه و در جنگ 40 روزه ضد علیه ایران با آمریکا جنایتکار همکاری کرده است و باید مجازات شود
کویت جنایتکار در جنگ تحمیلی هشت ساله هم از صدام کمک و حمایت مالی کرده است.
اگر از خاک کویت علیه ایران اقدامی شود پاسخ کوبنده و پشیمان کننده خواهیم داد
ناشناس
۲۰:۳۴ ۲۸ خرداد ۱۴۰۵
تا این حد عالی است
همچنان وحدت حفظ شود تا همین طور مراحل بعدی
تا پیروزی نهایی و ابر قدرتی
حقوق ساحلی کشورهای خلیج فارس باید حفظ شود!!!!!!!!!!.این دیگه چیه تنگه هرمز به اونا چه ربطی داره؟؟؟؟؟!!!! چرا ایران تعهد داده سلاح هسته ای نسازد وقتی برای امنیت ایران بهش نیاز داریم این تعهد اشتباهه
من فکر کنم آمریکا به خاطر سود آوری کلانی که بازیهای جام جهانی نصیبش میشه تن به آتش بس موقت داده . چون ترامپ و نتانیاهو اشخاصی نیستن که بهشون اطمینان داد که صلح قطعی و به طور همیشگی در ذهن و فکرشو قطور دهد .ایران نباید آمریکا و اسرائیل بگذارند از این فرصتها که ترامپ در پیش گرفته اجازه دهند .و باید هر چه زودتر نیستو نابودش کنند
آمریکابه چه شکل باید تحریم های سازمان ملل روبرداره؟واگربگه نتونستم چی میشه؟؟یا مثلا بگه یک پروسه پیچیده ایه که رمانبره یا کلا نگاه مثل روز روشنه که این راه به جائی نمیرسه همین الان یادداشتش کن تابعد که سرتون به سنگ خورد نگین نمیدونستیم چنین وچنان
"عدم تعهد ایران درمورد مسائل نظامی خود دراین دوره"!!یعنی چی؟؟یعنی در دوربعد راجع به مسائل نظامی ایران قراره گفتگوکنید؟؟؟!!!!همین الآنشم اگراین ضایعات دردناک وتاسف باررو متحمل شدیم برای اینه که قدرت نظامی ایران ومیزان حمله به دشمن بازدارنده نبوده !برای این بوده که اشتباه کردید که موشک های قاره پیما نساختین اگر داشتین اینقدر با خیال راحت نمی تمرگید شب تاصبح مارو با بمب هسته ای تهدیدکنه
ترور ده ها سردار و چهره ایرانی از جمله رهبر شهید و سردار سلیمانی و از همه دردناکتر ۱۰۰ها غیر نظامی از جمله فرشتگان کوچک مدرسه میناب، همه و همه تا اینکه بقول خودتون در اوج داشتن دست بالاتر با دشمن توافق کنید و کنار قاتلان امضا کنید؟!؟ عجب ایران مقدری ساختید به به!
آمریکا که از هیچ جنایتی چشم پوشی نکرده و مخصوصا این ترامپ بنظرتون میان تحریمها رو برمیدارن یا ۳۰۰ میلیارد برا ما سرمایه گذاری میکنن؟ کاملا واضحه این توافق آینده ای نداره
اورانیوم رو برای هیچ و پوچ دادید رفت، انتقام خون رهبر شهید و شهدای جنگ رمضان و ۱۲روزه و آشوبهای دیماه هم گرفته نشد. انتظاری غیر از این از اینها نمیرفت.
کویت جنایتکار در جنگ تحمیلی هشت ساله هم از صدام کمک و حمایت مالی کرده است.
اگر از خاک کویت علیه ایران اقدامی شود پاسخ کوبنده و پشیمان کننده خواهیم داد
همچنان وحدت حفظ شود تا همین طور مراحل بعدی
تا پیروزی نهایی و ابر قدرتی