خودرویی که میاد توو بازار زیر پای مردم باید امتیاز ایمنی مشخصی داشته باشه.
وقتی ماشین در فاز توسعه ومطالعات هست امتیاز ایمنی باید خصوصی در کارخانه نگهداری شه.
ما مشکل کمبود قانون داریم. ومهمتر مشکل اجرای همون مقدار قوانینی که داریم. حالا اگه قانونگذار اینجوری قانون بذاره که تست ایمنی محرمانه هست که دیگه هیچی….
شفافیت باعث پیشرفتت میشه نه پنهان کاری !
بهتره بجای مخفی کردن تست تصادف به فکر بالا بردن کیفیت و ایمنی باشی و با افتخار اونو اعلام کنی تا هم مصرف کننده ترغیب به خرید بشه و هم رقبا به چالش کشیده بشن .
واقعا چطوری روت میشه همچین موضوع مهمی رو به دوربین خیره میشی و میگی محرمانست!
وقتی ماشین در فاز توسعه ومطالعات هست امتیاز ایمنی باید خصوصی در کارخانه نگهداری شه.
ما مشکل کمبود قانون داریم. ومهمتر مشکل اجرای همون مقدار قوانینی که داریم. حالا اگه قانونگذار اینجوری قانون بذاره که تست ایمنی محرمانه هست که دیگه هیچی….
برای خودروهای از رده خارج جهانی تست تصادف انجام دادید؟
عجب!
بهتره بجای مخفی کردن تست تصادف به فکر بالا بردن کیفیت و ایمنی باشی و با افتخار اونو اعلام کنی تا هم مصرف کننده ترغیب به خرید بشه و هم رقبا به چالش کشیده بشن .
واقعا چطوری روت میشه همچین موضوع مهمی رو به دوربین خیره میشی و میگی محرمانست!
مصرف کنندگان نباید نتایج تست تصادف خودرو ها را بدانند؟!!!
به نظر میرسد این نتایج خجالت آور است !!!!