امریکا برای نجات خودش از این بن بستی جنگی که برای خودش ایجاد کرده و مثل خر چهار دست وپایش در گل گیر کرده مجبور به مذاکره شد بعد از گذشت از این بحران باز به همان روش دشمنی قبلی یعنی تحریم و ایجاد نفاق در ایران که برایشان کارامد تر بود برمیگردند
آمریکا تن به این توافق احتمالی و موقت داد تا خودشو دوباره بازسازی کنه و به وقتش دوباره با خرید زمان و برنامه منسجم تر به ایران حمله کنه ، نباید به آمریکا اعتماد کنیم. آزموده را آزمودن خطاست
فریب امریکا نخورید