نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
جنگ بعدی ایران اسراییل هسته ای خواهد بود اگر نسازیم سرمان کلاه رفته دیگر ترقه بازی تمام شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
امریکا برای نجات خودش از این بن بستی جنگی که برای خودش ایجاد کرده و مثل خر چهار دست وپایش در گل گیر کرده مجبور به مذاکره شد بعد از گذشت از این بحران باز به همان روش دشمنی قبلی یعنی تحریم و ایجاد نفاق در ایران که برایشان کارامد تر بود برمیگردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
بمب اتم ساخت کتید
فریب امریکا نخورید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
حالت خوب نیست حاجی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۲۸ خرداد ۱۴۰۵
نساختم کتک خوردیم اگر می‌ساختم واویلا بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
آمریکا تن به این توافق احتمالی و موقت داد تا خودشو دوباره بازسازی کنه و به وقتش دوباره با خرید زمان و برنامه منسجم تر به ایران حمله کنه ، نباید به آمریکا اعتماد کنیم. آزموده را آزمودن خطاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
بالاخره ترامپ احمق به حرف همه دنیا که میگفتن برجام قابل تغییر نیست رسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
چون فقط بخاطر فوتبال بوده
۱۲