مردم همه جانبه پشت کشور ایستادن،شما رو به خدا قسم میدیم ذرهای از شروط رهبر معظم،خونخواهی رهبر شهید و حق این مردم کوتاه نیایید. جبهه خیابان و جبهه رزم مسلحانه صد درصد محکم ایسناده.مبادا در حق این دو جبهه،کوتاهی کنید. جبهه اقتصادی دولت، اگر تلاش می کنید خداقوت،قطعا باید تلاشتون رو صدچندان کنید. ما همه با هم محافظ ایرانیم.الله اکبر
واما حالا نوبت شماست که ازخجالت مردم دراید فعلآ که گرانی وتورم مارا له کرده وافزایش حقوق های بازنشستگی واضاف نشدن بعضی مزایا ودیگرقشرهای حقوق بگیر وکارگری وبیکاری دراین تورم وگرانی تاب اوری مارازیرسوال برده که دیگرزنده ماندن مشکل شده
جناب قالیباف سلام بر شما مرد میدان.ما به شما ایمان داریم لطفا مصوبه جذب نیروهای قرادادی که با سابقه۲۸سال پیر شدند در شرکت توزیع برق گیلان دست یاری برسان..لطفا جلوی این رانت بازی را بگیرید..حق این شرکتی های سابقه بالاست.اتحاد وانسجام باعث پیشرفت کشورمیشه.نگذارید در شرکت توزیع برق گیلان سلیقه ای رفتار نمایند.
سلام
بهترین دفاع حمله است اگر به هر بهانه ای به اسراییل حمله کنیم انها میگویند اگر ترور کنیم یا بی دلیل به ایران حمله کنیم ایران چه میکند .
الان اسراییل بسیار ضعیف است .
اختلاس،احتکار،گرانی و رانتخواری گرگهای اصلی اند
بهترین دفاع حمله است اگر به هر بهانه ای به اسراییل حمله کنیم انها میگویند اگر ترور کنیم یا بی دلیل به ایران حمله کنیم ایران چه میکند .
الان اسراییل بسیار ضعیف است .