ما که می دانیم مذاکرات هیچگونه سودی ندارد چرا و تا چه زمانی باید دلخوش باشیم چرا اینقدر ضعف نشان می دهیم اگر سخن رهبر شهید مان را در مورد برجام گوش می دادیم مطمئن باشید این همه خسارت جانی و مالی صورت نمی گرفت آقایان مسئول مملکت ترا بخدا بیاییدو به خودمان متکی باشیم مذاکرات هیچ سودی برای کشور ندارد.
تو رو خدا نذارین اینطوری امریکا با امنیت و روان ما بازی کنه جوابشو بدین ما مردم تو خیابون پشتتونیم مسئولین! نترسین جوابشو بدین و اگرنه هیچ وقت دیگه روی امنیت رو نمیبینیم نذارین ایران رو مثه غزه و لبنان بکنن
آمریکا رو به خاطر رفتار زشتش سربدوانید. آمریکا رو چنان بالا و پایین کنید که سرگیجه بگیره و خودش به غلط کردن بیفته. هرگز بخشش و ترحم نکنید که مدیون خون شهدا و این مردم هستید
مشکل اساسی اینستکه دست اندرکاران " میدان دیپلماسی " اصولا دوزاریشان نمیافتد چون کج است و در فرصت چند دهه گذشته هم برای صاف کردن ان کاری انجام ندادند !
خوب پس چرا جوابشونو نمیدید امارات مگرچقدروسعت داره مقابله به مثل کنید اگر واقعاً میتوانیم وتوانش راداریم اگرهم نداریم خوب هرچی میگه قبول کنیم وازاین وضعیت خارج بشیم مردم نابودشدند
مسلح شکسته بشود