نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م.ن
۱۰:۴۶ ۰۶ خرداد ۱۴۰۵
این مذاکره نیست دقیقا شلیک به میز مذاکره هست،ما همیشه تا ابد با آمریکا درگیر خواهیم بود.
Iran (Islamic Republic of)
علی پارسا
۰۸:۲۹ ۰۶ خرداد ۱۴۰۵
باید هوشیار باشیم تا دشمن خوشخیال نباشد با هر کنشی واکنشی سخت بدهیم تا خر فهم شود
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۵:۱۶ ۰۶ خرداد ۱۴۰۵
ما که می دانیم مذاکرات هیچگونه سودی ندارد چرا و تا چه زمانی باید دلخوش باشیم چرا اینقدر ضعف نشان می دهیم اگر سخن رهبر شهید مان را در مورد برجام گوش می دادیم مطمئن باشید این همه خسارت جانی و مالی صورت نمی گرفت آقایان مسئول مملکت ترا بخدا بیاییدو به خودمان متکی باشیم مذاکرات هیچ سودی برای کشور ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۸ ۰۶ خرداد ۱۴۰۵
عملا محاصره دریائی آمریکا توسط نیروهای
مسلح شکسته بشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۳ ۰۶ خرداد ۱۴۰۵
تو رو خدا نذارین اینطوری امریکا با امنیت و روان ما بازی کنه جوابشو بدین ما مردم تو خیابون پشتتونیم مسئولین! نترسین جوابشو بدین و اگرنه هیچ وقت دیگه روی امنیت رو نمیبینیم نذارین ایران رو مثه غزه و لبنان بکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۰۶ خرداد ۱۴۰۵
ودولت بی خاصیت وترسو جواب نداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۰۶ خرداد ۱۴۰۵
تابحال پاکستان بود الان قطر جریان چیه رفتین ب التماس برا پولا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۰۵ خرداد ۱۴۰۵
یعنی باور دارید که آمریکا که دوبار موقع مذاکره به ایران حمله کرده الان میخواد شروط ایران را تو مذاکره بپذیره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۰۵ خرداد ۱۴۰۵
آمریکا رو به خاطر رفتار زشتش سربدوانید. آمریکا رو چنان بالا و پایین کنید که سرگیجه بگیره و خودش به غلط کردن بیفته. هرگز بخشش و ترحم نکنید که مدیون خون شهدا و این مردم هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۰۵ خرداد ۱۴۰۵
مذاکره کننده ها و همراهان کجا هستند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۰۵ خرداد ۱۴۰۵
لات کوچه خلوت موقعی که آمریکا غرش میکنه همه با تجهیزات به غار پناه می‌برند الان اعلام پیروزی می‌کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۰۵ خرداد ۱۴۰۵
پدافند جدید کو؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۰۵ خرداد ۱۴۰۵
مشکل اساسی اینستکه دست اندرکاران " میدان دیپلماسی " اصولا دوزاریشان نمی‌افتد چون کج است و در فرصت چند دهه گذشته هم برای صاف کردن ان کاری انجام ندادند !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۰۵ خرداد ۱۴۰۵
جواب ندین بدتر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۰۵ خرداد ۱۴۰۵
خوب پس چرا جوابشونو نمیدید امارات مگرچقدروسعت داره مقابله به مثل کنید اگر واقعاً میتوانیم وتوانش راداریم اگرهم نداریم خوب هرچی میگه قبول کنیم وازاین وضعیت خارج بشیم مردم نابودشدند
۱۲