حداقل کالابرگ نفری 5 ملیون باید بشه نیایید 100 تومن 200 بذاریدا رو کالابرک که اصلا فایده نداره مردم بدبخت شدن یه روغن 2 و نیم کلیویی شده 1200 چه وضشه بابا بدبخت مردم بقران قسم
1-اگه مبلغ می خواهی افزایش بدی تا مردم راحت باشند باید پابه پای تورم مبلغ را افزایش بدهید 2-اگر قدرت دارید جرأت دارید عرضه دارید اقتصاد بلدید تورم کنترل کنید ومبلغ را افزایش ندهید .
سلام لطفا درمورد یارانه خانوار پی گیری شود ، برخی از قشر خانوار بازنشسته یارانه آنان از شهریور سال قبل به دلیل تراکنش مالی قطع شد وثبت بررسی نیز گردید ولی نتیجه ای واصل نگردید باتوجه به تورم ترتیبی اتخاد که مبنا درآمدی خانوار نظر به تورم مد نطر قرار گیرد
نی خواهد کالابرگ بدهید قیمت ها به قبل برگردانید اگر به هر نفر ده ملیون هم بدهید باز گرانی ها ...
فقط خدا نابودشان کند به حق محمد و آل محمد که دارد همین طور هم میشود
فقط خدا نابودشان کند به حق محمد و آل محمد که دارد همین طور هم میشود