چرا در مورد معقول سازی دستمزد پزشکان و آریشگران و مکانیک ها و یا معقول سازی قیمت اجناس قانونی نمی گذارید؟؟ چطور انتظار دارید همه چیز چند برابر بشه ولی کرایه خونه پا به پای اونها چند برابر نشه ؟
مگر دولت کاری کرد که ماشین وروغن وتمام کالاها ۲۵ درصد بیشتر گرون نشود.
پس توقع نداشته باشید اجاره هم ۲۵ درصد گرون شود
حداقل باید رو ۱۰۰ درصد حساب کنید.
ناشناس
۱۰:۲۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۵
معلومه املاکی هستی
ناشناس
۱۰:۲۵ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۵
معلومه املاکی هستی
دکتر محسن ن
۰۸:۲۵ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۵
باید افزایش گرانی در هر زمینه رو صفر کنید،حقوق اکثریت کارگر و معلم متوسط۲۰ میلیون تومن و این گرانی،دلالی یه عده سرمایه دار تو زمینه مسکن خودرو و کالای مصرفی
درصورتی که همین حقوق رو هم اون کارگر ساختمانی ومصالح فروش وتولید کننده هم به نیروهاش اضافه کرده
پس نتیجه می شود تورم ۱۰۰ درصدی در بازار اجاره ومسکن
برای اینکه جلوی تورم را بگری نباید حقوق افزایش پیدا کند اگ. حقوق زیاد شود مستقیم رو تولید خانه مصالح وهمه چیز تاثیر می گذارد ونتیجه می شود تورم درتمام زمینه ها.
الان یا الان 25درصدبرای کدوم لحظه ؟؟؟؟وقتی جنس میخریم صبح ۱۶میلیون بود۴ساعت بعد رفتم بخرم راویز برای سقف شده بود۲۱میلیون فروشنده فرمودند استاد.. آقای بازار است .نه من شما
تو شهرما کرایه ها سربه فلک کشیده تازه اگه خونه گیر بیاد
اینهم تخفیف امسال باتوجه به تورم ۳۰۰ درصدی لوازم خانگی وماشین این واقعا کم
پس توقع نداشته باشید اجاره هم ۲۵ درصد گرون شود
حداقل باید رو ۱۰۰ درصد حساب کنید.
درصورتی که همین حقوق رو هم اون کارگر ساختمانی ومصالح فروش وتولید کننده هم به نیروهاش اضافه کرده
پس نتیجه می شود تورم ۱۰۰ درصدی در بازار اجاره ومسکن
برای اینکه جلوی تورم را بگری نباید حقوق افزایش پیدا کند اگ. حقوق زیاد شود مستقیم رو تولید خانه مصالح وهمه چیز تاثیر می گذارد ونتیجه می شود تورم درتمام زمینه ها.
صاحب خانه نا هر سال ۱۵ درصد گران میکرد
روغن گوشت وماشین وطلا وهمه چیز حداقل ۳ برابر یا ۳۰۰ درصد گرون شده
بعد انتظار دارید کسی اجاره را ۲۵ درصد اضافه کنه مگر قانون ......