لطفا درمورد یارانه خانوار بازنشسته نیز رسیدگی شود برخی از آنان از ۷ماه پیش یارانه شان قطع ودرسامانه رفاه نیز ثبت جهت بررسی نموده ولی پیامک د این رابطه واصل نگردیده است،.
آقا خواهشن به مسئولان بگین دیگه دهک نه وده نداریم همه اومدن زیر پنج گرونی بیچاره کرده همه رو شما رو بخدا به دادمون برسید من دوقلو دارم چون چهار اسفند زود به دنیا اومدن طرح یسنا هم بهشون تعلق نمیگیره بخدا موندم توش آقا از روی زن وبچه خجالت میکشیم چه کنیم.
سلام با این تورم کالا برگ ۵میلیون هم بشه فایده ندارد البته خدا رو شکر مسولین ما وضعشون خوبه حقوق نجومی اونهم ماهیانه بدون تاخیر در حالی که افزایش حقوق برا ما مردم عادی سالیانه است و افزایش تورم روزانه معادله جالبیه!
قیمت یک گوسفند کامل بسته به وزنش امروز بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومانه
حقوق کارگر و کارمند حداقل حداقل بگیر اکثرا زیر ۳۰ میلیون
کف کارگری ۱۶ و خورده ای
یعنی اکثر مردم ایران حتی به اندازه ارزش یک نصف گوسفند هم در ماه حقوق نمیگیرن و با همین حقوق باید هزینه ی همه چیز رو با تورم افسارگسیخته بدن
کاش مسئولان مملکت اداره کار و ...که اول سال کلی کشمکش و دلقک بازی دارن تا چندرغاز کف حقوق تعیین کنن که همون اول سال با تورم نصفش رو آب میکن با مبنای ثابت قیمت یک گوسفند بعنوان کف حقوق برای همیشه حداقل حقوق رو تعیین میکردن .
ایا گوش شنوایی هست؟
ایا کسی از مسئولین صدا و پیام منو دریافت میکنه ؟
من چکار کنم که شده ۹ اخر کد ملیم ؟
همیشه و هر جا و هر چی اخر هستم چرا؟!!!
یعنی چی که همیشه ۰۱۲ اول باشن و ۳۴۵۶ وسط و ۷۸۹ اخر ؟
یا اینکه تفاوتشون رو کمتر کنین مثلا ۲ روز نه ۵ روز
هرماه یه گروه را در دسته اول پرداخت قرا دهید.
انشالله ماهی دیگر ۹و۸ و۷ در ۱۵ پرداخت شود
دهک ۹
اخر کد ملی ۹
هر جوری میدین من اخرم همیشه
خب یه بار هم محض دلخوشی ما از ۹شروع کنین
حقوق کارگر و کارمند حداقل حداقل بگیر اکثرا زیر ۳۰ میلیون
کف کارگری ۱۶ و خورده ای
یعنی اکثر مردم ایران حتی به اندازه ارزش یک نصف گوسفند هم در ماه حقوق نمیگیرن و با همین حقوق باید هزینه ی همه چیز رو با تورم افسارگسیخته بدن
کاش مسئولان مملکت اداره کار و ...که اول سال کلی کشمکش و دلقک بازی دارن تا چندرغاز کف حقوق تعیین کنن که همون اول سال با تورم نصفش رو آب میکن با مبنای ثابت قیمت یک گوسفند بعنوان کف حقوق برای همیشه حداقل حقوق رو تعیین میکردن .