سهمیه ثابت برای کالابرگ در نظر بگیرید و قیمت کالای اساسی با مصوبه دولت عرضه شود هرکس بیشتر از سبد درخواست کرد مابه التفاوت با نرخ بازار را بپردازد و با این روند سبد کالا جوابگو خانوار نیست و با شرایط فعلی عملا و ظاهرا دولت توانایی ندارد
بودحه رابایدازسازمان مربوطه باتوافق قوهمقننه وبرنامه وبودجه واندازه ان کهتقسیم برهمه شود واستمراردرتمام ماهها داشته باشد اول پیشنهاد بعدتوافق وتصویب وواریز وحتی تهیه اقلام کالای اساسی خدابرکت بدهد دست مریزاد
ناشناس
۱۰:۳۳ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۵
خدا روشکر این جمله کلیدی هم وارد گفتمان شما شد
**این که مایل باشیم با اینکه برامون مقدور باشه دو موضوع متفاوت است**
از این به بعد این جمله رو زیاد میشنویم
همو پفک. که میگین. بیشترش باد واقعا چرا باد میکننننننن داخل پفک ها باد میفروشن به مردم چرا اینو به خود فروشنده ها گفتم میگه والله به ما فروختن ما هم به شما مردم میفروشیم 😱😱😱😱😱😱😱
ماه پیش دو مرغ مُرده کوچک حدودا ۴ کیلو خریدم ۱ میلیون تومن این ماه همان دو مرغ مرده کوچک را خریدم ۱میلیون ۵۰۰هزارتومن یعنی تو یک ماه ۵۰ درصد افزایش قیمت داشته ، قیمت گوشت گاو رو ندارم چون سمتش نمیرم
چرا انجامش نمییدین؟
**این که مایل باشیم با اینکه برامون مقدور باشه دو موضوع متفاوت است**
از این به بعد این جمله رو زیاد میشنویم