هندوانه سه روز قبل یعنی تاریخ ۱۸ اردیبهشت کیلویی ده هزارتومن بود، بعد از ۱۸ اردیبهشت کیلویی ۴۰ هزار تومن شده، و معلوم نیست و هیچکس نمی داند، هنگام آبیاری هندوانه ها، چه موادی داخل آب می ریزند، که ناگهان یک شبه رنگ داخل هندوانه از زردی و سفیدی تبدیل به سرخی می شود،و اکثر هندوانه ها نارس هستند، علیرغم اینکه رنگشان سرخ و نارس است،،اما هیچ طعم شیرینی ندارند،و حتی آدم ها پس از مصرف آنها،اکثرا مریض شده اند،امیدواریم این مورد را،برسی فرمائید،
جالبه نیروهای مسلح هم از نظر تجهیزات و هم از نظر آموزش و برنامه های نظامی وصدالبته شهامت مقابله با ابر قدرتها بارها خوش درخشیدن و قوانین را هم درتنگه هرمز مطابق با منافع ملی تغییردادن! ولی هنوز بعد از گذشت تقریباً نیم قرن از انقلاب هنوز نتوانستیم یک سیستم کامل و حرفه ای برای نظام اقتصادی خود پیاده کنیم که دست هرچه دلال ارزی و محتکر وگرانفروش و مافیای اقتصادی اختلاسگر و واسطه های فاسد و کلیه مفسدین اقتصادی را از سر سفره ملت کوتاه کنیم
کار اقتصادی به این بزرگی خیلی هزینه بردار است ها،با خیلی از افراد،دلالها،مافیا ها ،شرکتها،کارخانه ها و عوامل داخل و خارج از کشور آنها و مساله تحریمها و نوسانات ارزی باید درگیر بشید ها
دولت ومسیولان در خواب غفلت