همین الان با حمله ی پیشدستانه قسمتی از توان ایران رو نشون بدین نه اینکه همیشه اول اونها حمله کنن چون ما با ضربه اول مانع از تخریب زیرساختهامون میشیم.دلیل ما هم قانع کننده است.
چه مزحک، ما با ابرقدرت پوشالی دنیا داریم مبارزه میکنیم، وجود کشورک های ناچیز عرب در این بین برا ایران مانند نشستن یه پشه روی بدن یه شیره که اصلا به حساب نمیاد. لابد با شترپاد و ملخکوپتر میخواین ایران رو بزنین.
خخخ
دوتا اورانگوتان کنار هم وایسادن خخخخخخ
استانهای ایران هستند که باید آزاد شوند.