بعد از بیست سال در گیری و تحریم رسیدیم به جایی که می خواهیم برگردیم به اول خط اما آمریکا قبول نمی کنه و این نشان از حکمت و رهبری داهیانه امام خامنه ایه اما نمی دونم چرا وقتی به سالهایی که پشت سر گذاشتیم فکر می کنم این شعر فروغ به ذهنم میاد" نگاه کن
پس نباید اورانیوم خارج بشه و نباید درصدی برای غنی سازی مشخص بشه
علی
۱۷:۱۶ ۰۷ اسفند ۱۴۰۴
به هیچ عنوان با رقیق کردن اورانیوم ، یا تحویل آن به کشور دیگر موافقت نکنید.
شما باید سلاحی داشته باشید که سنگرهای آمریکایی ها و اسرائیلی ها ، بدردشان نخورد ، مثل بمب های حرارتی ، فسفری و . . .
آمریکا می خواهد ایران را خلع سلاح کند مانند لیبی ، عراق و کشورهای دیگر ،بعد راحت همان بلایی که به سر کشورهای دیگر آورد را به سر ایران بیاورد و تا زمانی که ایران مسلح هست این برای آمریکا و اسراییل غیر ممکن است
خدا بخیر کنه
طبق تجربه های گذشته توافق نکردن بهتر از توافق بده
و توافقی خوبه که از موضع برابر و هوشمندانه ، شرافت مندانه ، عزتمندانه و قدرتمندانه باشه.
تو هیچ گاه پیش نرفتی
تو فرو رفتی...
شما باید سلاحی داشته باشید که سنگرهای آمریکایی ها و اسرائیلی ها ، بدردشان نخورد ، مثل بمب های حرارتی ، فسفری و . . .
وعده حتمی
طبق تجربه های گذشته توافق نکردن بهتر از توافق بده
و توافقی خوبه که از موضع برابر و هوشمندانه ، شرافت مندانه ، عزتمندانه و قدرتمندانه باشه.