نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایران ما
۰۸:۲۶ ۰۶ دی ۱۴۰۴
بله ولی از چه محلی تامین میشه مهمه.جیب مردم.مالیات وحشتناکی که مردم جورشونو می کشن.مگه اقتصا تکونی خورده که بگیم به جای نفت اقتصادمون پیبشرفت کرده وابستگیمون به نفت کم شده.فقط دارین از مردم می گیرید این کسریهاتونو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۰۶ دی ۱۴۰۴
جاش از جيب مردم برداشتيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۰۶ دی ۱۴۰۴
خدارو شکر با گران کردن مایحتاج مردم جبران میشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۰۶ دی ۱۴۰۴
یعنی گرونی اعظیم نفتو واسه خودتون نگهداشتین پول بنزین مالیات معدن ها کجا میره پس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۰۶ دی ۱۴۰۴
خرج مترو تو ونزوئلا
۱۲