نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۰ ۲۲ مهر ۱۴۰۳
مسخره‌ست. فیلم تاریک تخیلی رو می‌خوان ادامه بدن؟! از ۵۴ قسمت، دو قسمت شیرین بود و ۵۲ قسمت مرگ‌های سریالی و بدبختی که به درد مردم اضافه می‌کرد. از سر قحطی یه عده نگاه می‌کردن. ادامه این سریال ربطی به خوب بودن فیلم نداره! به ازخودمچکری سازنده و یا پولش ربط داره
-
ناشناس
۰۹:۱۷ ۲۲ مهر ۱۴۰۳
حقیقتی هست پشت این داستان از جنایت هایی که باعث می شود مردم بدانند این امنیت مدیون چه انسان های شریفی در تاریخ ما بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۱:۰۴ ۲۵ مهر ۱۴۰۳
اگه فقط یه عده دیدن و خودت ندیدی از کجا فهمیدی فقط دو قسمتش شاد بود!!؟؟
چرا یه عده با جزئیات دقیق سریال‌ها رو می بینند بعد افه میان گه ما تی وی نمی بینیم!!
Iran (Islamic Republic of)
امیر علی عباسی
۰۹:۰۴ ۲۶ مهر ۱۴۰۳
من از سریال طوبی خیلی خوشم امد اگه امکان دارد فصل دومش هم در ست کنید ممنون از بازیگران سریال طوبی
۱۲۳۴