نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
عمکرد پلیس باعث اعتماد به ان میشود / نه اینجور نامه نگاری ها
من که بعد از این نامه خیلی اعتماد جلب شد
Iran (Islamic Republic of)
علی تهرانی
۰۲:۳۴ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
همه تقصیر قوه قضاییه ست ، پانزده ساله پرونده شکایت بیست هزار نفر از خریداران زمین های تعاونی برق در فاز پنج هشتگرد رسیدگی نمیشه . حتمآ باید یه اتفاق بدی رخ بده ، بعد تمام سه قوه بگن کی بود ، کی بود ، من نبودم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
این متن کاملا بجاست...و مدیریت موضوع بسیار بجا و عالی بود است ..هر چند تخلف از طرف هر شخصی باشد... قانون باید میزان باشد.که هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
یادمان باشد که اگر پلیس اقتدار نداشته باشد برخورد با مخلین نظم و امنیت عمومی و آسایش مردم سخت و سخت تر می شود لذا لزوم توجه به حقوق متهمین ،روند پیگیری موضوع نباید باعث تضعیف روحیه پلیس شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۱۳ شهريور ۱۴۰۳
اقتدار پلیسی که شرح وظایف نمیداند و به تشخیص و رای خود عمل میکند، برای جامعه بسیار خطرناک است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
اراذل و اوباش ارزش پیگیری و غصه خوردن ندارند و پلیس نباید به اینها اجازه نفس کشیدن بدهد.
Iran (Islamic Republic of)
ح
۲۱:۴۲ ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
پلیس نباید از قدرت پلیس سوئ استفاده بکند مردم در برابر پلیس تسلیم شود مقاومت و پرخاشگری در مقابل پلیس جرم است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
درود بر شهدای انقلاب اسلامی بخصوص شهداهای پلیس نیروهای انتظامی .متاسفانه نیروهای پلیس در دوران آموزشی اونطور که باید آموزش های لازم روانشناسی و روانشناختی با ارباب رجوع.کلا در برخورد با مردم و حرمت و تکریم نمی‌بیند.
هر کسی لیاقت پوشیدن لباس مقدس سربازی ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
در این سالها مردم بخوبی از همه چیز اگاه شدند و با چشم همه چیز رو دیدن.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۰:۲۵ ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
تنها راه حل افزایش نظارت دوربین مداربسته در کلانتری هاست حتی تو محل استراحتشون دوربین باشه افراد مجری اجرای قانون باید تحت نظارت باشند زیرا براحتی زمینه سواستفاده محیاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
اینقدر نیروی انتظامی را تضعیف و تحقیر نکنید . یعنی پنج نفر پلیس ریخته اند و یک نفر را کشته اند ؟ یا فرمانده انتظامی لاهیجان در محل کارش مگر علم غیب داشته که در آن روستا چه میگذرد و مگر میشود ۲۴ساعته مواظب مامورین باشد ؟ فرد فوت شده قطعاً بیماری زمینه ای قلبی و یا عصبی داشته و در اثر درگیری های طایفه ای که خودش هم یکی از عواملش بوده ، دچار مشکل شده و فوت کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
دولت پزشکیان به فکر گرانی ها باشند..!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
رئیس جمهور ، فقط اینجا مجری قانون اساسی باید باشد ؟ از تخریب و تحقیر نیروی انتظامی چه سودی نصیب کشور میشود ؟ در گزارش پلیس آمده که این فرد یک فرد سابقه دار منفی بوده که علاوه بر شرکت در نزاع دسته جمعی ، با پلیس هم درگیر شده و فحاشی کرده ، یعنی نباید با او برخورد میشده ؟ و اگر این برخورد باعث فوت وی شده ، حتماً بیماری زمینه ای داشته ، وگرنه اگر برخورد پلیس منجر به فوت وی شده ، چرا دیگرانی هم که بازداشت و مورد برخورد قرار گرفته اند ، فوت نشده اند ، و کسیکه مشکل جسمی و بیماری زمینه دارد ، باید از حضور در چنین وقایعی پرهیز کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
اینقدر پلیس رو ضعیف نکنید وقتی پلیس ضعیف شد یعنی امنیت از بین میره فرقی نمیکنه کی باشی
United States of America
ناشناس
۱۹:۳۷ ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
هیچ نهادی نگفته مرحوم موسوی به چه دلیلی در زندان بوده و از زندان به بعد توضیح میدهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
اینطوری که نوشتید نیست . اگر فضای مجازی نبود آب از آب تکان نمیخورد . فضای مجازی دست شمارو رو کرده .
۱۲