همه تقصیر قوه قضاییه ست ، پانزده ساله پرونده شکایت بیست هزار نفر از خریداران زمین های تعاونی برق در فاز پنج هشتگرد رسیدگی نمیشه . حتمآ باید یه اتفاق بدی رخ بده ، بعد تمام سه قوه بگن کی بود ، کی بود ، من نبودم
یادمان باشد که اگر پلیس اقتدار نداشته باشد برخورد با مخلین نظم و امنیت عمومی و آسایش مردم سخت و سخت تر می شود لذا لزوم توجه به حقوق متهمین ،روند پیگیری موضوع نباید باعث تضعیف روحیه پلیس شود
درود بر شهدای انقلاب اسلامی بخصوص شهداهای پلیس نیروهای انتظامی .متاسفانه نیروهای پلیس در دوران آموزشی اونطور که باید آموزش های لازم روانشناسی و روانشناختی با ارباب رجوع.کلا در برخورد با مردم و حرمت و تکریم نمیبیند.
هر کسی لیاقت پوشیدن لباس مقدس سربازی ندارند.
تنها راه حل افزایش نظارت دوربین مداربسته در کلانتری هاست حتی تو محل استراحتشون دوربین باشه افراد مجری اجرای قانون باید تحت نظارت باشند زیرا براحتی زمینه سواستفاده محیاست
اینقدر نیروی انتظامی را تضعیف و تحقیر نکنید . یعنی پنج نفر پلیس ریخته اند و یک نفر را کشته اند ؟ یا فرمانده انتظامی لاهیجان در محل کارش مگر علم غیب داشته که در آن روستا چه میگذرد و مگر میشود ۲۴ساعته مواظب مامورین باشد ؟ فرد فوت شده قطعاً بیماری زمینه ای قلبی و یا عصبی داشته و در اثر درگیری های طایفه ای که خودش هم یکی از عواملش بوده ، دچار مشکل شده و فوت کرده
رئیس جمهور ، فقط اینجا مجری قانون اساسی باید باشد ؟ از تخریب و تحقیر نیروی انتظامی چه سودی نصیب کشور میشود ؟ در گزارش پلیس آمده که این فرد یک فرد سابقه دار منفی بوده که علاوه بر شرکت در نزاع دسته جمعی ، با پلیس هم درگیر شده و فحاشی کرده ، یعنی نباید با او برخورد میشده ؟ و اگر این برخورد باعث فوت وی شده ، حتماً بیماری زمینه ای داشته ، وگرنه اگر برخورد پلیس منجر به فوت وی شده ، چرا دیگرانی هم که بازداشت و مورد برخورد قرار گرفته اند ، فوت نشده اند ، و کسیکه مشکل جسمی و بیماری زمینه دارد ، باید از حضور در چنین وقایعی پرهیز کند .
من که بعد از این نامه خیلی اعتماد جلب شد
هر کسی لیاقت پوشیدن لباس مقدس سربازی ندارند.