آقای زاکانی عزیز خدا حفظ تون کنن و دشمانتون خوار و ذلیل کنه شما مایه افتخار ایرانی جماعت هستین،میدونم آخر سر به نفع آقای جلیلی کنار میرین ولی امیدوارم در هر کجا که برای ایرانی جماعت خدمت میکنین موفق و موید باشید
به نظر من به کسی رای بدیم که فساد نداشته بجاش صداقت داشته و وطن پرست هست،
نظر شخصی من ،دکتر پزشکیان مناسب رییس جمهوری است ،واقعا صادق و مومن وانقلابیست
بقیه کاندیدا ها هم باید کمک کنند ،
زنده باد ایران اسلامی
واقعا چیزی خرید نمیکنید خبر ندارید مردم نزدیک است گوشت هم بخورند نزدیک انتخابات همه خوب میشن ولی واقعا چگار کردید ما معلولان مخصوصا اندک ماهانه بدون خونه اجاره نشین پول دکتر دارو درمان معلولان سرپرست خانواده همیشه شرمند خانواده بچه ها شدیم تا بحال شرمنده زنو بچه شدید واقعا واقعیت چنین نیست انشالله خداوند متعال و رهبری فرزانه ایران و آقای پزشکیان با نظام جمهوری اسلامی ایران مشکلات ایران مردم معشیت حل خواهند کرد به امید خدا مرگ بر اسرائیل کودک کش
وعده هایی که داده اید خوب هست اگر عمل کنیدکارهایی انجام بدید که مردم دلگرم شوند و اکثریت را در نظر بگیرید نه اینکه خرتان از پل گذشت برعکس عمل کنید چون مشارکت ها در دوره های بعد کم و کمتر میشه و به ضرر کشور هست
زاکانی بیخود .خودتت را سر کار نگذار
لااقل به مشکلات الودگی هوا .زباله .سگ های ولگرد
ساختمانهای دود زده پایتخت .اپارتمانهای در حال ریزش
کارنامه ات در شهرداری ...کافیه که بهت رای ندهند
نظر شخصی من ،دکتر پزشکیان مناسب رییس جمهوری است ،واقعا صادق و مومن وانقلابیست
بقیه کاندیدا ها هم باید کمک کنند ،
زنده باد ایران اسلامی
بفرستید تا متوجه شوند
مردم راجع شون چی فکر میکنند
از توهم بیرون ایند و شاید تغییر رویه دهند
لااقل به مشکلات الودگی هوا .زباله .سگ های ولگرد
ساختمانهای دود زده پایتخت .اپارتمانهای در حال ریزش
کارنامه ات در شهرداری ...کافیه که بهت رای ندهند