نزدیک به نیم قرن در کلاس درس شهدای پرافتخار انقلاب و جنگ تحمیلی و هسته ای نشستی و نیآموختی! حالا شدی مثلا شاگرد اول کلاس؟! امیدوارم صدا و سیما و رسانه به عناصری که مردم کنارشان گذاشته اند دوباره میدان ندهند!
انفدر این اصطلاح طلبها رو بولدشون نکنید. اینها حرص میخورند از صلابت دیپلماسی ما در زمان آقای رئیسی....
ما که باور نمیکنیم ناراحتی این جماعت رو از شهادت اینها
ما که باور نمیکنیم ناراحتی این جماعت رو از شهادت اینها