در انتخابات بعدی فقط قاتلین و قاچاچیان بالای ده کیلو مواد مخدر را از ثبت نام برای نامزدی انتخابات محروم کنید درغیراین صورت دلیلی نداره این همه هزینه به کشور تحمیل کنید بعد همه ی آنها را که رد شدن قبول کنید مگر هدفتان بالا بردن تعداد آرا باشد۰
۱۰۰۰ نفر رد شدند چه خبره؟؟مگر این ۱۰۰۰ نفر چکار کردند که رد صلاحیت شدند؟ اگر اقدام مسلحانه علیه کشور انجام ندادند باید در اسرع وقت ازشون عذر خواهی و تائید صلاحیت بشوند
دلت خوشه گوشت شده ۷۰۰ هزار تومان مردم رو چی فرض کردین ۵۰ میلیون مالباخته بورس هنوز به اصل پولشون نرسیدن خط فقر شده ۳۰ میلیون تومان هیچ کسی رای نمیده کجاست راه و آرمان امام شما به فکر مردم نیستید
بی خودی از طرف ملت ایران حرف نزن، تو خودت خواستی رای بده یا نده اصلا مهم نیست، ولی خود من با توجه به اینکه ضرر زیادی در بورس کردم رای می دهم و خوب هم رای می دهم، چرا که کسی که سرنوشت کشورش برایش مهم نباشد حق اظهار نظر در مورد آنرا را ندارد،
در ضمن برای کارهات از امام مایه نگذار، خود امام(ره) فرمودند که مجلس در راس امور است و همه باید رای بدهند،
در ضمن مگر ما برای سیب زمینی و پیاز انقلاب کردیم و بیش از ۲۰۰ هزار شهید دادیم، که حالا با بالا و پایین شدن قیمت ان بخواهیم ایران عزیز را رها کنیم و به سرنوشت ان بی تفاوت باشیم، لذا باوجود همه سختی ها، به حرمت خون شهیدان، حتما حتما رای میدهم.
ناشناس
۲۳:۱۵ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
ما مردم داریم خودمونو برای مراسم ده فجر آماده میکنیم،امسال شور وشوق فراوانی بین مردم به خصوص نسل جوان جهت برگذاری جشن دیده میشه،انشاا... همیشه مردم خوشحال باشن.دهه فجر بر فجر آفرینان مبارک.
کی از تو خواست رای بدهی؟؟؟ خودت را چی فرض کردی؟؟؟ ولی من چون سرنوشت ایران عزیز برایم مهم است به وجود همه سختی ها، در هر شرایطی رای می دهم، این همه جوان عزیز برای حفظ ایران اسلامی، شهید شدند و جان عزیزشان را در اوج جوانی تقدیم ایران عزیز کردند، لذا خیلی ناجوانمردانه و نامردی است که من حداقل کار،یعنی رای دادن را انجام ندهم، لذا به حرمت خون آن عزیزان، حتما رای می دهم و در سرنوشت کشورم سهیم می شوم.
پرسنال
۱۳:۲۲ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
آره تو برو رای بده همینجوری تا خزر رو هم خشک کنن.
البته اون موقع هم خواهی گفت که افراد مناسب انتخاب نشدن.
ناشناس
۲۲:۰۸ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
باسلام در عجبم در این کشور چند هزار نفر برای مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردهاند که اگر از اینها سوال کنی آیا اینان قادر به حل رفع معظلات ومشکلات اجتماعی مردم وکشور هستند همه آنها جوابشان بله است. واین در حالیست که ما در کشور 2 تا مشکل اساسی جامعه را هیچ کسی نتوانسته حل کند یکی از آنها سارقین سابقه دار. خشن است و دوم آنها پدیده مهاجرین غیر مجاز میباشد.
تشکر تشکر
در ضمن برای کارهات از امام مایه نگذار، خود امام(ره) فرمودند که مجلس در راس امور است و همه باید رای بدهند،
در ضمن مگر ما برای سیب زمینی و پیاز انقلاب کردیم و بیش از ۲۰۰ هزار شهید دادیم، که حالا با بالا و پایین شدن قیمت ان بخواهیم ایران عزیز را رها کنیم و به سرنوشت ان بی تفاوت باشیم، لذا باوجود همه سختی ها، به حرمت خون شهیدان، حتما حتما رای میدهم.
حتی صلاحیت پدرم هم تایید شود رای نخواهیم داد.
البته اون موقع هم خواهی گفت که افراد مناسب انتخاب نشدن.