افغانیها بصورت انگلوار از منابع کشورهای دیگه برای رشد جمعیت خودشون استفاده میکنند
و منابع کشور خودشون دست نخورده گذاشتن برای آیندگان
آیندگان ایرانی هم نه آب دارن نه نفت
چون فقط مهان پذیری از کشورهای همسایه میکنند ده میلیون نفر شوخی نیست
کشورهای اسلامی که از وضع اقتصادی خوبی برخوردار هستند ودولت مردان دلسوز وطن پرست دارند مردمانی با زندگی رفاه اجتماعی خوبی بر خوردار هستند نگران آینده فرزندانشان ونسل بعد نیستند فرزند آوری داشته باشند برای پیشرفت کشورشان خیلی خوب هست نه دغدغه مسکن دارند ونه دغدغه شغل تا ۱۰ تا بچه هم داشته باشند عالی هست نه مثل کشور ما که شب بخوابی صبح میری مغازه یک وسیله صبحانه بخواهی بخری انگار افراد اصحاب کهف بیدار شدی
مسلمانانی به نماز قرآن بخونم روزه حج نیست مسلمانان واقعی ربا نه میدهند ونه میخورند دروغ نمیگوید مال غیر را غصب نمیکنه مال بچه یتیم را بالا نمیکشه نمیگوید مسلمانان هستم اما تو عروسی ها یشان مشروب مصرف نمیکنند در ساخت اشیا که بدست مردم میخواهد بدهد کم کاری نمیکنه تمام تلاش خود انجام میدهد تا جنس عالی دست مردم بدهد کاسب به مشتری دروغ نمیگوید انسان وهمنوع خودش را آزار نمیدهد ویا از بین نمیبرد حتی حیوان آزاری نمیکنه نمازش را در وقت معین میخواند روزه خواری نمیکنه مگر اینکه عذری داشته باشه وبقیه ارکان دین را بجا میآورد وریاکاری نمیکنه و کاملا میشه بگی یک مسلمان واقعی
حتما ثروتمندان عاقل هستن ؟؟؟؟؟؟
از کی این فکر به مغزت رسید؟؟؟؟؟؟
که هر کس فقیر احمقه ؟؟؟؟؟؟؟
هیچ ثروتی نیست مگر اینکه حق مظلومی در اون ثروت باشه
فعلا که سرمایه داران جهان در حال نسل کشی هستن
اگر این اسمش عقلانیت ارزونی تو و اربابان وحشیت
تو برو مغز داغونتو بده یک آچار کشی بکنن شاید جواب داد
ناشناس
۱۵:۵۶ ۰۴ آذر ۱۴۰۲
فقیر احمق نیست از بیسوادی هست احمق میشود فقر بیسواد فقر فرهنگی داشتند عیب هست
فرامرز
۱۰:۰۱ ۰۳ آذر ۱۴۰۲
من که هر چه گشتم کشور مسلمان دارای رفاه نسبی خوب ندیدم . مگر چند کشور عربی دارای منابع نفتی البته برخی پیشرفت و قدرت را در افزایش جمعیت میدانند و شعارشان مانند هزاران سال پیش است که می گفتنند هر کس دندان دهد نان دهد البته این درست است . اما در صورتی که تنها نان بخواهند نه خانه تحصیل و کار و بهداشت وووووو
مگر تعداد آدمهای یک کشور مهم است ؟!جامعه بایستی مهندسی جمعیتی داشته باشد
تازه شما چرا در قرن بیست و یکم اینقدر روی ادیان مانور میدید درحالیکه بچه های مسلمان ایران بطور روز افزون به دیار غربت و دامن دنیای لاییک پناه میبرن؟!
و منابع کشور خودشون دست نخورده گذاشتن برای آیندگان
آیندگان ایرانی هم نه آب دارن نه نفت
چون فقط مهان پذیری از کشورهای همسایه میکنند ده میلیون نفر شوخی نیست
آقایون هم دوست دارن ما..........
مسلمان باید قدرت داشته باشه ایتا که فقط بارشد جمعیت گرسنه تر ومهتاج تر میشن
هرچی فقیرتر و احمق تر.بچه بیشتر
از کی این فکر به مغزت رسید؟؟؟؟؟؟
که هر کس فقیر احمقه ؟؟؟؟؟؟؟
هیچ ثروتی نیست مگر اینکه حق مظلومی در اون ثروت باشه
فعلا که سرمایه داران جهان در حال نسل کشی هستن
اگر این اسمش عقلانیت ارزونی تو و اربابان وحشیت
تو برو مغز داغونتو بده یک آچار کشی بکنن شاید جواب داد
تازه شما چرا در قرن بیست و یکم اینقدر روی ادیان مانور میدید درحالیکه بچه های مسلمان ایران بطور روز افزون به دیار غربت و دامن دنیای لاییک پناه میبرن؟!