اینها همه زیر نظر صهیونیستهای ملعون وغاصب وآمریکای جنایتکار ودزد هستند با این کار می خواهند اعتراضات در سرزمینهای اشغالی فلسطین کم رنگ شوداما:
کور خواندند
ملتهای آزاده جهان بیدارشده اند وآمریکا واسراییل باطرفدارانشون بااین کارهاگور خودشونو می کنن
اهانت به قرآن کریم و اسلام عزیز مختص به افراد و در زمان ما نیست کلا مخالفین کرامت انسانی و عدالت و کسانی که خواستار زندگی حیوانی هستند دشمن قرآن کریم و اسلام عزیز هستند و علت آن هم مشحص است
بعضی کامنت های مثبت منفی خورده؛ این لایک و دیسلایکاتون که 0.0001 کالری از شما انژی و 0.1 ثانیه زمان برد روزها باید پاسخگو باشید
اگه مخالف دین هستید حداقل سکوت کنید
قیامتی هم هست
به زودی وقت سقوط شما هم فرا میرسه، و اسلام همه جهان را خواهد گرفت
مرگ بر اسرائیل، آمریکا و ماله کشانش
فارق از اینکه دینت چیه و به کدام پیامبر الهی و کتاب آسمانی ایمان داری یا اعتقادی نداری حداقل آزاده باشی و انسان باشی
فقط کسانی به کتب مقدس و اسمانی و دین و اعتقادات الهی حمله میکنن که لقمه حرام شکمهای لاشه شون رو پر کرده و ولد نامشروع هستن و در لجن و کثافت متعفن این دنیا غرق هستن
جز این نیست شک نکنید
حزب شیطان شنیدید اینها مصداق بارز حزب شیطان هستن
مطمئن باشید
ناشناس
۱۳:۰۰ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
مطمئن باشین اونایی که دست به این کار میزنن معلوم نیست پدر و مادرشون کیه ،
اینها زاده نحس هستن بی شرفها
وگرنه کسانی در دنیا هستن که به هیچ دینی اعتقاد ندارن ولی آزاده هستن و به اعتقادات و ایمان دیگران احترام میزارن
مهم نیست به چه دین و آیینی هستی مهم اینه که در اوج انسانیت آزاده و پرهیزکار و با تقوا باشی
اینها بی شرفی رو به اوج رسوندن دیگه بی همه چیزها
محمودزاده
۱۲:۳۱ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
از طرف آنانی که سرزمین بین النهرین را اشغال کردن و امروزه بنا به اعتراف ترامپ هشت تریلیون دلار خرج کردن اما چیزی گیرشان نیامد و همین اعتصام به قرآن آنان را در عراق با شکست مفتضحانه ای روبرو کرد و امروز یک با دستان خود را خالی می بینید در یک اقدام بی شرمانه در حال گرفتن آن هشت تریلیون دلار هستند
خاک بر سر این کشورها بکنن که این هتاکان بی شرف با چه اشتیاقی هم پرچم این کشورهای بی همه چیز رو بالا میبرن
چه افتخاری هم میکنن گاگولهای عقب افتاده
پرچمهای این کشورها نمادهایی از حزب شیطان هست شک نکنید
این پرسیدن داره توسط چه کسی ؟؟؟؟
معلومه توسط چه کسانی ... توسط صهیونهای بی شرف روئسای پفیوس قوم لوط .. این حرامزاده ها در حال سقوط هستن و با این کارشون میخوان جنگ بین ادیان الهی رو راه بندازن تا حزب شیطانیشون مثلا بتونن نجات بدن
احزاب شیاطین در حال فرو پاشیه
باور داشته باشید یا نداشته باشید در آخرزمان تمام حزب شیطان دست به یکی میکنن برای نجات خودشون وتنها چیزی که اونها رو به خاک سیاه مینشونه و گردنشون میزنه اسلام ناب محمدی و مومنان واقعی هستن
این بی شرفها از قرآن و اسلام و مسلمانان مومن وحشت دارن
از طرف بنیاد گرایان مسیحی آمریکا چرا چون بنا به شهادت تاریخ وقتی جناب امپراتوری عثمانی در جهان اسلام حاکم بود و بر اروپاییها حکومت می کرد چنین برای بر سر هم مسلمانان و مسیحیان آورد که زمینه تجزیه امپراتوری عثمانی را پدید آورد اروپاییها از سیطره جهان اسلام بر سرزمین خود به وسیله امپراتوری عثمانی خاطر خوشی ندارند این یک واقعیت کتمان ناپذیر و تلخ تاریخی است
افسوس که هر بی پدر و مادری به کلام خدا و دو ملیارد مسلمان توهین میکند
کور خواندند
ملتهای آزاده جهان بیدارشده اند وآمریکا واسراییل باطرفدارانشون بااین کارهاگور خودشونو می کنن
اگه مخالف دین هستید حداقل سکوت کنید
قیامتی هم هست
به زودی وقت سقوط شما هم فرا میرسه، و اسلام همه جهان را خواهد گرفت
مرگ بر اسرائیل، آمریکا و ماله کشانش
فقط کسانی به کتب مقدس و اسمانی و دین و اعتقادات الهی حمله میکنن که لقمه حرام شکمهای لاشه شون رو پر کرده و ولد نامشروع هستن و در لجن و کثافت متعفن این دنیا غرق هستن
جز این نیست شک نکنید
حزب شیطان شنیدید اینها مصداق بارز حزب شیطان هستن
مطمئن باشید
وگرنه کسانی در دنیا هستن که به هیچ دینی اعتقاد ندارن ولی آزاده هستن و به اعتقادات و ایمان دیگران احترام میزارن
مهم نیست به چه دین و آیینی هستی مهم اینه که در اوج انسانیت آزاده و پرهیزکار و با تقوا باشی
اینها بی شرفی رو به اوج رسوندن دیگه بی همه چیزها
چه افتخاری هم میکنن گاگولهای عقب افتاده
پرچمهای این کشورها نمادهایی از حزب شیطان هست شک نکنید
معلومه توسط چه کسانی ... توسط صهیونهای بی شرف روئسای پفیوس قوم لوط .. این حرامزاده ها در حال سقوط هستن و با این کارشون میخوان جنگ بین ادیان الهی رو راه بندازن تا حزب شیطانیشون مثلا بتونن نجات بدن
احزاب شیاطین در حال فرو پاشیه
باور داشته باشید یا نداشته باشید در آخرزمان تمام حزب شیطان دست به یکی میکنن برای نجات خودشون وتنها چیزی که اونها رو به خاک سیاه مینشونه و گردنشون میزنه اسلام ناب محمدی و مومنان واقعی هستن
این بی شرفها از قرآن و اسلام و مسلمانان مومن وحشت دارن
فَذَرْنِي وَمَن يُكَذِّبُ بِهَٰذَا الْحَدِيثِ سَنَسْتَدْرِجُهُم مِّنْ حَيْثُ لَا يَعْلَمُونَ
ﭘﺲ ﻣﺮﺍ ﺑﺎ ﻛﺴﺎﻧﻲ ﻛﻪ ﺍﻳﻦ ﻗﺮﺁﻥ ﺭﺍ ﺍﻧﻜﺎﺭ ﻣﻰ ﻛﻨﻨﺪ ﻭﺍﮔﺬﺍﺭ ، ﺑﻪ ﺯﻭﺩﻱ ﻣﺎ ﺁﻧﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺗﺪﺭﻳﺞ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺟﺎ ﻛﻪ ﻧﻤﻰ ﺩﺍﻧﻨﺪ [ ﺑﻪ ﺳﻮﻱ ﻋﺬﺍﺏ ] ﻣﻰ ﻛﺸﺎﻧﻴﻢ ;(٤٤)
دقیقا ..
خداوند خلف وعده نخواهد کرد ...