نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
این نظر بازنشستگان سالهای گذشته است ، نه نظر کارگران و کارمندانی که 30 سال تمام از سلامتی اعصاب و جسمشان مایه گذاشته اند، اکثرا این بازنشستگان از حقوق خود ناراضی هستند و این نظرات را می دهند
Iran (Islamic Republic of)
عزت الی
۱۴:۲۲ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
باید نظر کارمندان و کارگران رو بپرسی نه نظر مردم .مگه مردم به جای کارمند و کارگر کار میکنند که نظروشون با ملاک قراردادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
الان که میخواد سن بازنشستگی رو ۶۵ بکنن کم کم با بالا رفتن تورم و کمبود پول سن بازتشتگی هم همینطور بالا میره تا آخر عمر بیمه پرداخت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
اینقدر کار کنید تا جونتون درآد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۱۲ مرداد ۱۴۰۲
غلط کرد هرکی گفت مردم میگن برو حتما زیر بادکولر هستی 30سالم زیاده
Iran (Islamic Republic of)
داوود
۱۸:۰۲ ۱۲ مرداد ۱۴۰۲
چرته‌.نظرمردم نی..چطوریارو۲۰سال کارسخت وزیان اور....حالا دیه ادم شین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۱۲ مرداد ۱۴۰۲
شغلهای یدی زودتر باید بازنشست بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۱۱ مرداد ۱۴۰۲
بله کار افرادی که بیش از 104 سال عمر می کنند

با کسانی که تقریبا 65سال یکی می دانید ؟؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۱۱ مرداد ۱۴۰۲
با توجه به امید به زندگی ما که سی سال کمتر از اروپا و آمریکاست مردا باید بتونن تو 45 سالگی با هر تعداد روز بازنشسته بشن
البته اگه کسی خودش خواست سی سال رو پر کنه میتونه به کار ادامه بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۱۱ مرداد ۱۴۰۲
25سال کاربا ۳۰ روز حقوق بازنشست کردن از همه بهتر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۱۲ مرداد ۱۴۰۲
کارمندا۳۰سال..کارگر۲۰سال...که سخت وزیان اوره. هرسالی ۱سال ونیم حساب میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۱۱ مرداد ۱۴۰۲
مرکز پژوهش‎‌های مجلس شورای اسلامی در گزارشی نگرش مردم به صندوق‌های بازنشستگی و ابعاد مختلف اصلاحات آن را مورد بررسی قرار داده است که نتایج حاصل از این گزارش حاکیست میانگین سن مناسب مردان برای بازنشستگی از نظر مردم ۵۵ سالگی و برای زنان ۴۸ سالگی برآورد شده است.
Iran (Islamic Republic of)
فرزند چهارم که کپن نداشت
۰۵:۵۷ ۱۱ مرداد ۱۴۰۲
پدر من الان ۶۱ سالشه و همه عمرش یا کارگری کرده یا کشاورزی و بیشترش رو حاشیه خلیج فارس بوده هیچوقت یادم نمیاد مثل بعضیا خوشی کرده باشه تا چند وقت پیش منتظر بودیم شصت ساله که شد بازنشسته بیمه کشاورزی و عشایر بشه و کمک زندگیش بشه ولی سن بازنشستگی شد ۶۵سال!!!! و همچنان باید حق بیمه پرداخت کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
کی میاد سن رو 55 سال اعلام کنه همون 50 سال هم زیاده
30 سال کار کنی و 30 سال هم در پیری نفس بکشی
Iran (Islamic Republic of)
فریادعدالت
۲۳:۳۵ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
به نظر خودم
شغل کارگران ساختمانی با20سال سابقه و 50سال سن
یاحداقل 10سال و 55سال سن واسه بازنشستگی عادلانه است
اصلا چرادولت مشآغل کارگران ساختمانی را جز مشاغل سخت وزیان آور لحاظ نمیکند؟
به دور از عدالت و انصاف هست.
Iran (Islamic Republic of)
فریادعدالت
۲۳:۳۱ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
نوع شغل بسیار مهم است
مثلا واسه شغل کارگران ساختمانی در هر حرفه ای (بنا-کاشی کار-سفیدکاروغیره)حداکثرسن بازنشستگی با سن50سال و20سال
یا55سال و حداقل10سال
عادلانه ترین و انسانی ترین
تصمیمی هست که مسئولین باید بگیرند.
آخه چرا این شغل صوگد درصد سحت و زیان آور از همه لحاط و فوق العاده پرخطر چرانباید جز مشاغل سحت وزیان آور لحاظ شود؟
۱۲۳۴