اگر چند نفر از این افراد خبیث در همان محل ارتکاب جرم بلافاصله اعدام شوند دیگر کسی ازاینگونه اراذل و اوباش نمی تواند و جرات نخواهد داشت که در چنین مواردی ایجاد ناامنی برای خانواده های مردم بکند.
وسلامتی یک نفر را برای یک عمر از بین ببرد و او را در عذاب روحی و روانی همیشگی قرار دهد.
متاسفانه برخی افراد دارای مشکلات روانی شدیدی هستند و به جای درمان خود دنبال توجبه رفتار های خشن و نابخردانه خود هستند. از طرفی دیگر با کمال بسی نگرانی باید متذکر شد که نیروی انتظامی همانند بسیاری از کشور های توسعه یافته باید قبل از وقوع جرم اقدام کند نه اینکه پس از وقوع چنین حادثه دلخراشی ورود کند چون دیگر فایده ای ندارد
یه سوال نیروی انتظامی از کجا باید می دونسته این فرد می خواد چنینکاری کنه واقعا ادم تو بعضی حرف ها می مونه
ناشناس
۲۳:۵۶ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
آره باید خواستگاری ها هم مثل فرداد اجاره و خرید و فروش آنلاین تو سامانه آنلاین ثبت بشه ، آخه لعنتی چجوری قبلش بفهمه یه روانی به ظاهر سالم میخواد یه دختر بیچاره رو آتیش بزنه
ت
۱۶:۱۷ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
لعنت به خانواده هایی که فرزند خود را تربیت نمی کنند پدر و مادر این انگل باید پاسخگو باشند .
فقط و فقط قصاص .یعنی چه که خاستگاری جواب منفی بشنود و این بلا را سر دختره آورده ممکن است هر دختری از ده تا صد تا از خواستگارانش را جواب منفی بده خیر صلاح نیست اگر قوه قضائیه قاطع باشد همین کار را سر این جوان بی عقل بیاورد دیگر تکرار نشود
باید بره خدا رو شکر کنه که جواب منفی داده ...یکی بهتر از اون گیرش میآمد حالا خودشو و همه اسیر این ندانم کاری کرد
من جواب منفی گرفتم دختر خانم خیلی دوستش داشتم ولی با جواب منفی پناه بردم به خدا
چه بگویم که زبانم ناتوان از این همه جهل و نادانی ......
اولین ضربه انسان به خود و دیگران همین جهل است که دیگران را مورد دردسر و زحمت قرار میدهد ، متاسفانه روز بروز هم تعدادشان بیشتر میشود ،هر چند جدیدا عده ای به ظاهر روشنفکر هم پرجمدار این قضیه هستن.
باید فکری کرد.......
وسلامتی یک نفر را برای یک عمر از بین ببرد و او را در عذاب روحی و روانی همیشگی قرار دهد.
حقشه همینجوری قصاص بشه
خدایا رحم کن عجب دوره ای شده
منم مجردم
من جواب منفی گرفتم دختر خانم خیلی دوستش داشتم ولی با جواب منفی پناه بردم به خدا
اولین ضربه انسان به خود و دیگران همین جهل است که دیگران را مورد دردسر و زحمت قرار میدهد ، متاسفانه روز بروز هم تعدادشان بیشتر میشود ،هر چند جدیدا عده ای به ظاهر روشنفکر هم پرجمدار این قضیه هستن.
باید فکری کرد.......