غیر دستوری واسه بازار غیر انحصاری و رقابت واقعی هست . نه واسه این سیستم خودروسازی که خودروی خارجی شاید حدود ۳ برابر قیمت به مردم فروخته بشه که خودروسازان یهو ناراحت نشن !
ناشناس
۲۲:۴۰ ۰۴ اسفند ۱۴۰۱
یعنی آدم این اظهار نظر ها رو میبینه امیدوار میشه، از حرف و کار خوب باید تقدیر کرد خدایی.
برای نشان دادن کیفیت خودرو هایشان باید واردات خودرو کاملا آزاد شود و در میدان رقابت خودشان را نشان دهند. براز میدان مسابقه دو نمونه می سازند و در تولید انبوه همات آش و همان کاسه . انحصار بلای جان صتعت خودرو ایران است .