اگر ۹۰درصد داروها وتجهیرات پزشکی در ایران تولید میشود، پس نتیجه میگیریم، رئیس جمهور و هیئت وزیران، ناتوان در اداره کشور هستند، نهایتاً بایستی همه باهم اسعفا بدهند و مردم را نجات بدهند.
متاسفانه داروهای موجود در کشورها اشاره نفرمودند که آیا هر داروئی در جهان وجود داشته باشد در ایران هم هست؟
کیفیت داروهای ایران با دیگر کشورها برابری میکند؟
لذا چند مدت پیش از همین رسانه های داخلی بعلت کمبود دارو میفرمودند مواد اولیه دارو از خارج وارد میشود.
آقای رئیس جمهور قرار بود اقتصاد دانها رو ردیف کنه وضعیت اقتصادی کشور رو بهتر کنه به نظرم بهتر دولت دست از سر کچل اقتصاد کشور بردار اوضاع سر و سامان بگیره اگر ایشون وقت کردن یک سر به بازار بزنند ببین گوشت همین چند روزه چه شکلی سر به فلک زد حالا ایشون که بیرون میرن یک سر هم با بازار طلا و سکه و ارز هم بزنن اوضاع فاجعه بار اونجا رو هم رصد کنند البته کیسه دولت خالی شده و دوباره دست مبارک خودشو وارد جیب مردم بیچاره کرده تا شاید با افزایش تورم بتونه کمبود بودجه خودشو جبران کنه
ظرفیت باید بیش از نیاز و یا چندین برابر به اندازه پانصد میلیون بازار اطراف هدف اطراف هم شود اینگونه کشور برای سالیان سال و چه بسا دهها سال بیمه خواهد شد علاوه بر ارز آوری بالا امنیت سلامت و دارویی و پزشکی هم بالا خواهد رفت
دهه فجر پیشاپیش مبارک،لطفا اسامی این ایام الله رو زودتر اعلام بفرمایید که مردم امادگی لازم را جهت هر چه باشکوه تر برگذار کردن این مراسمات رو داشته باشن،با تشکر از همه مسیولین زیربط
لطفا برای حجاب به اپیکیشن تپسی واسنپ توجه نکردید منبع رواج بی حجابی شدن چون هم داخل ماشین راحت درمیارن هم بیرون نیازی نیست هی منتظر ماشین باشن باید پلیس تذکر جدی دهد دراین برنامه به مسافر تپسی واسنپ که حجاب باید رعایت کنی وگرنه مسافر می توانی نرسانی جزو گزینه ها باشد
سلام، مسکن مهر کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کرمان بعد از ۱۲ سال ۶۰ درصد پیشرفت داشته، هر چی پول میدهیم خبری از پیشرفت نیست، یک عده از اعضا همکاری نمیکنند و هیات مدیره متاسفانه جدیتی برای اتمام پروژه نداره. خواهش میکنم مسئولین مربوطه محض رضای خدا یک بار دقیق عملکرد اعضای هیات مدیره رو بررسی کنند که چرا این پروژه ها پیشرفت نمیکنند. نظارت کنید حق الناس نشه. بخدا دیگه زندگی زوج ها هم داره از هم میپاشه با این کرایه خونه ها، تورم و گرانی
حداقل روی این پروژه ها نظارت کنید پول اعضا به جیب دلال ها نره
صحیح میفرمایند به همین دلیل است که اصلا و ابدا قیمت دارو افزایش نمیابد؟؟!!!!
پی نوشت
باید این هم میگفتند که مواد اولیه همه از خارج وارد میشود و این تولید هیچ افتخاری ندارد.
کیفیت داروهای ایران با دیگر کشورها برابری میکند؟
لذا چند مدت پیش از همین رسانه های داخلی بعلت کمبود دارو میفرمودند مواد اولیه دارو از خارج وارد میشود.
پس چرا داروها اینقدر گران وبیشتر اوقات نایاب وقابل دسترس مردم نیستند
حداقل روی این پروژه ها نظارت کنید پول اعضا به جیب دلال ها نره
پی نوشت
باید این هم میگفتند که مواد اولیه همه از خارج وارد میشود و این تولید هیچ افتخاری ندارد.