نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
اگر ۹۰درصد داروها وتجهیرات پزشکی در ایران تولید میشود، پس نتیجه میگیریم، رئیس جمهور و هیئت وزیران، ناتوان در اداره کشور هستند، نهایتاً بایستی همه باهم اسعفا بدهند و مردم را نجات بدهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
متاسفانه داروهای موجود در کشورها اشاره نفرمودند که آیا هر داروئی در جهان وجود داشته باشد در ایران هم هست؟
کیفیت داروهای ایران با دیگر کشورها برابری میکند؟
لذا چند مدت پیش از همین رسانه های داخلی بعلت کمبود دارو میفرمودند مواد اولیه دارو از خارج وارد میشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
سلام سید بزرگوار چقدر باید جنایات و کسری بودجه دولت روحانی را تحمل کنی خدا خیرت بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
خدمت به مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
درسراسر ایران دارو جودندارد مخصوصان داروهای نایاب بیماری‌های خاص وضع بهداشت ودرمان خیلی مشکل دارد
Iran (Islamic Republic of)
همشهری
۱۹:۲۰ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
آقای رئیسی اگر گفته شما صحیح باشد لطفا فقط به یک سوال جواب منطقی دهید
پس چرا داروها اینقدر گران وبیشتر اوقات نایاب وقابل دسترس مردم نیستند
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۹:۱۷ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
آقای رئیس جمهور قرار بود اقتصاد دانها رو ردیف کنه وضعیت اقتصادی کشور رو بهتر کنه به نظرم بهتر دولت دست از سر کچل اقتصاد کشور بردار اوضاع سر و سامان بگیره اگر ایشون وقت کردن یک سر به بازار بزنند ببین گوشت همین چند روزه چه شکلی سر به فلک زد حالا ایشون که بیرون میرن یک سر هم با بازار طلا و سکه و ارز هم بزنن اوضاع فاجعه بار اونجا رو هم رصد کنند البته کیسه دولت خالی شده و دوباره دست مبارک خودشو وارد جیب مردم بیچاره کرده تا شاید با افزایش تورم بتونه کمبود بودجه خودشو جبران کنه
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۹:۱۴ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
ظرفیت باید بیش از نیاز و یا چندین برابر به اندازه پانصد میلیون بازار اطراف هدف اطراف هم شود اینگونه کشور برای سالیان سال و چه بسا دهها سال بیمه خواهد شد علاوه بر ارز آوری بالا امنیت سلامت و دارویی و پزشکی هم بالا خواهد رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
تاساده لوح مثل شما هست اینا هم هستن.بپرس معاون بهداشت چی میگه داره میگه ما نصف بوجه دارو را داریم در سال آینده.
Iran (Islamic Republic of)
Y
۱۸:۵۰ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
پس چرا تامین اجتماعی ده درصد داروها رو تحت پوشش داره . بالاخره کی داره دروغ میگه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
دهه فجر پیشاپیش مبارک،لطفا اسامی این ایام الله رو زودتر اعلام بفرمایید که مردم امادگی لازم را جهت هر چه باشکوه تر برگذار کردن این مراسمات رو داشته باشن،با تشکر از همه مسیولین زیربط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
در حوزه درمان ،متخصص سونوگرافی ؛مخصوصا در شهرستانها بسیار کمبود داریم و وزارت بهداشت باید با فوریت آنرا حل کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
لطفا برای حجاب به اپیکیشن تپسی واسنپ توجه نکردید منبع رواج بی حجابی شدن چون هم داخل ماشین راحت درمیارن هم بیرون نیازی نیست هی منتظر ماشین باشن باید پلیس تذکر جدی دهد دراین برنامه به مسافر تپسی واسنپ که حجاب باید رعایت کنی وگرنه مسافر می توانی نرسانی جزو گزینه ها باشد
Iran (Islamic Republic of)
مسکن مهر علوم پزشکی کرمان
۱۵:۲۴ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
سلام، مسکن مهر کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کرمان بعد از ۱۲ سال ۶۰ درصد پیشرفت داشته، هر چی پول میدهیم خبری از پیشرفت نیست، یک عده از اعضا همکاری نمی‌کنند و هیات مدیره متاسفانه جدیتی برای اتمام پروژه نداره. خواهش میکنم مسئولین مربوطه محض رضای خدا یک بار دقیق عملکرد اعضای هیات مدیره رو بررسی کنند که چرا این پروژه ها پیشرفت نمی‌کنند. نظارت کنید حق الناس نشه. بخدا دیگه زندگی زوج ها هم داره از هم می‌پاشه با این کرایه خونه ها، تورم و گرانی
حداقل روی این پروژه ها نظارت کنید پول اعضا به جیب دلال ها نره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
صحیح میفرمایند به همین دلیل است که اصلا و ابدا قیمت دارو افزایش نمیابد؟؟!!!!
پی نوشت
باید این هم میگفتند که مواد اولیه همه از خارج وارد میشود و این تولید هیچ افتخاری ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
میدونی دارو قلب بیمه طلایی محدود شده کم داده میشه یا اصلا داده نمیشه ؟
۱۲