نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۰۷ دی ۱۴۰۱
حالا که وضعیت بازار عالی شده و همه خوشحال شدن چرا بازم دارایکم و پالایش رشد نمیکنن تا همه راضی باشن؟؟؟
تو رو خدا از بازارگردان پالایش و رئیس بورس درباره این صندوق ها جواب بخواهید
۱۲