گزینه یک خیلی خوبه :)
فقط اگه طرف بهت نگه که تو مرد خاله زنکی هستی :|
بهتر بود میگفتید ، مردی که فقط نظر شمارو قبول داره
زنها اینجور مرد دوس دارن
نه مردی که از مادر و خواهرش بخواد پیروی کنه خخخخ
مزاح بود همش
هیچ کسی مجبور نیست ازدواج کنه،
فقط کسانی ازدواج میکنن که واقعا کسی رو مناسب میبینن و دلشون میخواد یه زندگی مشترک خوب رو تشکیل بدن و همین قدر هم اراده دارن ودر حد خودشون تلاش هم میکنن همه واقعیت همینه
ازدواج با آدم خوبش خوبه واقعا اون آرامش که بدست میاری با دنیا عوضش نمیکنی فقط بستگی داره به طرزفکر آدمها وفرکانس وارتعاش درستی که آدم خوب زندگیشون به طرفشون بکشونه این حرفا که ازدواج اسارت مرداست و... فقط به خاطر نشستن پای درد ودل افراد مشکل دار یا دیدن فیلمای ازاین دست هست وگرنه اگه الگوی فکری آدما درست بشه پی چیزای منفی نباشن گوش ندن اتفاق بدی هم نمیفته الان دوربریاتون نگاه کنید آدم خوشبخت هم هست آدم که باازدواج به مشکل برخورده هم هست اما ترجیح میدیم بریم پای دردودل آدم مشگل داره بشینیم بیشتر حسمون منفی بشه برنامه ای توی ذهن ماست همون اجرا میشه درواقعیت وآدم نادرستی رو وارد زندگیتون میکنه
برادرای عزیز با چشم باز ازدواج کنید.عشق و عاشقی مزخرفه.زنها عادت دارن اولش دنبال اسارت عاطفی مردها هستن.بعد از عقد برابر قانون مرد اسیر و کارگر زن میشه.رفتار ۹۹ درصد دخترا قبل از عقد با بعد از عقد متفاوته
آی گفتی
دقیقا زدی وسط خال
به محض اینکه خر از پل گذشت دیگه خوده اصلیشونو نشون میدن
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۳ مهر ۱۴۰۰
پس خوب جستجو نفرمودید.
ازدواج کردم و همسرم بسیار یار و حامی من در هر شرایطی بوده و هست.
الان هفده ساله از شروع زندگی میگذره و با درآمد متوسط به پایین و سه تا فرزند خدا رو هزاران مرتبه شُکر.
ناشناس
۰۹:۳۴ ۲۳ مهر ۱۴۰۰
با قوانین فعلی و هزینه های کنونی ازدواج حرامه و باید ممنوع بشه.ازدواج تو ایران تنها چیزیه که با اولین امضا در محضر.داماد حکم بدهی میلیاردی و حکم زندان و اسارت خودشو امضا میکنه.اگه راست میگید قانون مهریه و جهیزیه رو بردارین و قانون نصف نصف در ازدواج و زندگی رو بذارید.مهریه و اجرت المثل و نفقه و هزینه زندگی با شوهره.جهیزیه هم برابر قانون با شوهره ولی زن لطف میکنه چند تیکه میاره.اونوقت غرغر و طلبکاری با زن.این قانون بدرد نمیخوره
اینا که میگید عرفهای اشتباه و من درآوردیه که جامعه توی این دو سه دهه با ترویج و تماشای شبکه های پر زرق و برق در ظاهر و پوچ در عمل اون ور آبی و ساده لوحی بعضی از ماها جهت انحراف از زندگی صادقانه و عاشقانه و معنوی ما ساخته.وگرنه نه مهریه سنگین قانونه و نه جهیزیه الزامیه.با هر چه در توان بود بسم الله شروع زندگی رو میگیم و تلاش جهت زندگی صمیمانه.
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۳ مهر ۱۴۰۰
احسنت ازدواج یعنی امضای سندبردگی برای مرد
حمید
۰۹:۳۲ ۲۳ مهر ۱۴۰۰
معیار شناسایی الان شده اینستاگرام!
اگه وضع مالیش خوب بود که اون موارد مهم نیست! اگه پولدار نبود حالا بیاد تا گزینه ها رو بررسی کنیم
هیچ مرد عاقلی تو این زمونه دنبال ازدواج نمیره.ازدواج خوب یعنی اسارت و بدبختی.ازدواج بد هم یعنی کارگری و زندان.ازدواج اگر خوب بود این عقلا و هنرمندان و ابوعلی سینا و حضرت عیسی و نیوتن ازدواج میکردن
هاااااااااااااا وقتی سن ات گذشته تازه فیل ات یاد هندوستان میکنه، میری سر پیری با یه دختر کم سن و سال ازدواج می کنی که متعلق به دوره دیگه ی هس و یه بچه میاری که حکم بابابزرگشو داری، اگه شانس بیاری عمر کنی که هیچ ولی اگه بمیری بچه یتیم به جا میذاری،
فقط اگه طرف بهت نگه که تو مرد خاله زنکی هستی :|
بهتر بود میگفتید ، مردی که فقط نظر شمارو قبول داره
زنها اینجور مرد دوس دارن
نه مردی که از مادر و خواهرش بخواد پیروی کنه خخخخ
مزاح بود همش
فقط کسانی ازدواج میکنن که واقعا کسی رو مناسب میبینن و دلشون میخواد یه زندگی مشترک خوب رو تشکیل بدن و همین قدر هم اراده دارن ودر حد خودشون تلاش هم میکنن همه واقعیت همینه
دقیقا زدی وسط خال
به محض اینکه خر از پل گذشت دیگه خوده اصلیشونو نشون میدن
ازدواج کردم و همسرم بسیار یار و حامی من در هر شرایطی بوده و هست.
الان هفده ساله از شروع زندگی میگذره و با درآمد متوسط به پایین و سه تا فرزند خدا رو هزاران مرتبه شُکر.
اگه وضع مالیش خوب بود که اون موارد مهم نیست! اگه پولدار نبود حالا بیاد تا گزینه ها رو بررسی کنیم