نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
تقی عسگری
۰۵:۳۱ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
سلام ما برای وام ودیعه مسکن ثبت نام کردیم و تمامی مراحل را طی کردیم و پرونده خود را در بانک صادرات تکمیل کردیم و دو ضامن را بردیم و کار ما صد درصد تمام شد و کارمند ورئیس بانک صادرات به ما گفت کار شما تمام شده و پرونده شما تکمیل است و وام ودیعه چند روز دیگه به حسابتون واریز میشود ولی این کار انجام نشد و ما به بانک رفتیم و به ما گفتن که فعلا به ما تسهیلات ندادن العان از آن روز دو ماه می‌گذرد ولی هنوز وام ما را بانک صادرات به حسابمان واریز نکرده اند تو را خدا پیگیری کنید ما که تمام کارها را انجام دادیم و پرونده خود را در بانک تکمیل کردیم پس چرا وام ما را نمی‌ریزد تقصیر من مستاجر بدبخت چیه تو را به قرآن قدمتون میدم وام ما را واریز کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
با سلام. اوایل آبان ماه تمام مدارک با 2 ضامن رسمی و یک ضامن قراردادی به بانک ملت شعبه کوی نصر تحویل دادم. چون بهانه ای برای جواب کردن نداشتند گفتند تماس میگیریم. از اون روز 2 ماه گذشته. دریغ از یک خبر خوش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
باسلام.اینجانب درتاریخ ۴۰۰/۵/۳درسایت ثبت نام کردم
درتاریخ۴۰۰۸/۱دربانک صادرات تکمیل پرونده نمودم خودم وضامن امضاکردیم گفتن دوروزدیگه بحسابت واریزمیشه ۴روزبعد به بانک مراجعه نمودم گفت سایت مابسته شده وبودجه نداریم باید به ما اعتبارجدید بدهند.
سئوال من ازمسئولین اینکه منکه متحمل هزینه تهیه سفته.ضامن وافتتاح حساب شدم.وپرونده من اماده پرداخت بوده چرا بانک بمن گفته مااعتبارنداریم
پس غلط کرده ایدکه منو یکفته علاف تهیه سفته واوردن وبردن ضامن وغیره کرده اید اگه سایت بسته شده برای انهاییکه جدیدامیخواهند معرفی شوند نه منی پرونده ام تکمیل شده بود
ایادرست بمن بگن بیابرو جای دیگه ثبت نام کن وهیچ بانکی قبول نمیکند
بنابراین ازمسئولین تقاضادارم دیگه مردم را بیش ازاین مسخره نکنند انهاخدایی دارند که به موقع اش گرفتارتان میکند توکل برخدا
ازطرفی جای تاسف دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
سلام.از دولت جناب آقای رئیس جمهور گرامی می‌خواهیم واردات خودرو بدون تعرفه گمرکی برای عموم مردم آزاد کنند تا انحصار داخلی شکسته و گرانی بیسابقه دههابرابری خودرو که در دولت تدبیروامید درست کردند و کمی ادامه یافت کاهش شدید یابد،اگر برای جان و مال مردم ارزش قائل هستند واردات خودرو را آزاد کنند،از نمایندگان مجلس می‌خواهیم نماینده مردم باشند نه نماینده جیب خود و قانون جدید واردات خودرو بدون تعرفه گمرکی برای عموم مردم را آزاد کنند،تا به احتکار و گران‌فروشی خودروسازان داخلی پایان داده شود،یقین داشته باشید قیمت‌ها کاهش شدید خواهد یافت.ن.گرمی.باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
تا اینجا شمردم ۵۷نفرکه حتی یک نفر از اونها هم بعد از این همه دوندگی موفق به اخذ وام نشدند ،واقعا که مسولان خدمت گذار و مومنی داریم ،اجرتون و آخرت تون با خدا ،واقعا که مسلم و عادل و برحق هستید،حی علی خیر العمل
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۱:۳۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
تازه ما نامه به نماینده شهرمون دادیم واون بنده خدا پیگری کرد اما هیچکس جواب نداد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۳۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
اقایون محترم که به فکر قشر ضعیف میخوان باشیم این وام زندگی خیلی هارو عوض میکرد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۳۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
این وامم دادن به نور چشمیاشون
Iran (Islamic Republic of)
رضا شعبانلو
۲۱:۲۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
سلام وقت بخیر من الان دوماه مرحله دوم هم قبول شدم به بانک که میرم میگن بودجه مون تموم شده دیگه خبری از ودیعه نیست ش همدان توروخدا کمک مون کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
اخه چرا با ملت این کارو میکنن خدارو خوش میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
چون ملت حقشونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
سلام yic جان بند کارمند بانک ملی هستم اکثر کسانی که این نوع وامها را می گیرند فکر می کنند اگر قسط ندهند دولت می بخشد ، ولی پدر کارمند در می آید هر روز بعد از ظهر تا ساعت 8 شب باید برویم برای وصول قسط و پیگیری پرونده بدون اضافه کاری ، اگر خواستید تماس بگیرید تا مصادیق را به شما نشان دهد وام ودیعه مسکن گرفته اند بعد از 12 ماه هنوز یک قسط پرداخت نکرده اند ، بانکها به این دلایل هست که رغبتی به پرداخت این قبیل وامها ندارند ، چون کارمندان در آینده به زحمت مضاعف می افتند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
برای وامهای میلیاردی هم همین قدر سخت میگیرین برا اون وامها هم رغبتی برای پرداخت ندارین جمع کنین بابا همه جا شده دروغ و ریا و دغلکاری و آشنابازی !!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
سلام، آقای محمودزاده از رو صندلیتون بلند شید یه سری برید تو این بانک ها ببینید چه خبره؟ چه وامی؟ چه کمکی به مستاجر؟ بابا همش چرت و پرته دو بار بانک عوض کردم استعلامات هم گرفته شد برای سه روز دیگه نوبت دادند تا با ضامن برم پرونده رو امضاء کنم روز موعود رفتم گفتن وام ودیعه مسکن بانک ملی کلا تعطیل شده بروید و تغییر شعبه بدهید؟ تمام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
با عرض سلام همشون چرت و پرت میگن من تا الان ۳ الی ۴ تا بانک عوض کردم کل مدارک من کامل بود هر کدوم یه بهونه میاره ضامنت سنش بالاست فیش حقوقی خودت زیر ۴ تومت یا از طرف بانک رتبه بندی نشدی همشون زر میزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
سلام من همه مراحل رو رفتم ویه نوبت بزا، 13 ابان برای زدن بانک صادرات بی وجدان رفتم میگه سنت بالا و بهت تعلق نمیگیره انگار جای خدا نشسته وحق زندگی مارو میگیره پس شعبه عوض کردم ولی بازم نا اومیدی همه اظهار نبود سهمیه کردن تااینکه نوبت گذشت واگذارشون میکنم به خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
بابا ملت چکار میکنید ماهارو گیر آوردن هرکسی برای خودش داره میخوره بانک میری آبدارچی جای رییس حرف میزنه کدوم محمودزاده که میگین ازش بپرسید چکار کنیم چکار نکنیم کسی به محمودزاده محل نمیزاره بانک‌ها شدن ارث باهاشون.چکار کردیم با خودمونو بچهامون.هییییبب