نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کروناااا
۲۳:۴۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
کروناااا
Iran (Islamic Republic of)
م.ا
۲۱:۲۸ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
یکی روشن کنه منظور از سفر چیه؟؟ تو سطح شهرستان خودمون هم کنسله؟؟ من کارمند اداره ام و با ارباب رجوع هماهنگ میکنم برای بازدیدش. الان برای چهارشنبه چهار تا بازدید گذاشتم. خب چجوری برم کار رو انجام بدم؟؟ محدودیت زمانیمون بخاطر کمبود نیرو و حجم کار زیاده و نمیشه راحت وقت بازدید ها رو جابجا کرد. بعلاوه خودمم چطور برم سر کار. اداره که سرویس نداره و با ماشین خودم باید برم. اینو چکارش کنم
این محدودیت بین استانیه یا کلا تو سطح خود شهر و شهرستان هم هست؟؟
Iran (Islamic Republic of)
یک پدر
۲۰:۵۰ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقا این درست است . البته حربه جریمه نه ها . فقط انسداد راه های خروجی و ورودی تمام شهرها . این می تواند راهگشا باشد . چون پولدارها حتی دو سه میلیون هم باشد برای خوشگذرانی شان می دهند . اما ترا خدا نگذارید چند پولدار بی مسئولیت همه را به خطر بیاندازند .
United States of America
ناشناس
۲۰:۰۵ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
این ممنوعیت ها شامل خود جوشهاهم میشه?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام،وقت بخیر.کافیه تشریف ببرین شمال،از ایست بازرسی پلور تقریبا ۹۹درصد خودروها به سمت شمال،رد میشن،خیلی از راکبین هم مشخصه که اهل شمال نیستن،اما رد میشن،اگه میشه ببینین ملاک پلیس چیه؟نه کارت ملی میبینه،نه شناسنامه که فقط شمالیها بتونن رد بشن،به شکل فرمالیته جلوی ماشین وای میستن،بعد همه ماشینا رد میشن که بیشترشون اهل مازندران هم نیستن.با این روش کنترلی،نتیجه خوب نخواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
mohsen
۱۹:۲۳ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
عیبی نداره عوضش با اتوبوس و قطار و هواپیما میریم چون ضد کرونا هستند
کرونا گفته فقط با ماشینهای شخصی کار داره و وسایل عمومی رو بیخیاله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
یه هفته قبل دارید اعلام مکنید هفته بعد ممنوعیت سفر داریم ،مردمم زودتر دارن میرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
اصلا نگران نباشید ما میریم امتحان نهایی حضوری میدیم جبران همه مسافرت ها میشه
کرونا کرونا ما داریم ....
Iran (Islamic Republic of)
جان به لب
۱۶:۴۰ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
واقعا برای این مملکت متآسفم،همین کارو نمیتونستید توی ایام نوروز انجام بدید،مطمعنم فقط سیاست براتون مهمه نه جون مردم،میخواستید پیک چهارم توی فروردین و اردیبهشت تموم بشه که خرداد برای انتخاباتتون روبراه بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
دستور دادن راحت ترین کار دنیاست
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۳۰ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
لطفا گزارشی تهیه کنید که آیا این ممنوعیت ها شامل وانت های پلاک سفید که قبلا ممنوعیت تردد آنها توسط سردار هادیان فر ، در کلیه راه های و شهر ها فارق از رنگ بندی ها جهت حمل بار لغو شده بود هم هست یا فقط مسافرت های خانوادگی هست .
United States of America
ناشناس
۲۰:۰۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
اوکی
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۱۴:۲۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
واقعا جاده ها رو میبندید یا دوباره میگید یک میلیون جریمه بدبد هر جا میخواید برید ‌،،، بسه دیگه چقدر به خاطر پول با جون مردم بازی میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ت
۱۳:۳۹ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقای وزیر محترم آنهایی که جز سفر رفتن هنر دیگر ندارند باید چکار کنند ؟ لطفا در این رابطه راهکاری ارائه شود
Iran (Islamic Republic of)
ت
۱۳:۳۹ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقای وزیر محترم آنهایی که جز سفر رفتن هنر دیگر ندارند باید چکار کنند ؟ لطفا در این رابطه راهکاری ارائه شود
Iran (Islamic Republic of)
حسن کاشانی فرد
۱۳:۳۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام دولت باید زودتر جاده ها راببندد چون مردم زودتر از قرار جلوگیری دولت حرکت وسفر انجام میدهند؟
۱۲