یکی روشن کنه منظور از سفر چیه؟؟ تو سطح شهرستان خودمون هم کنسله؟؟ من کارمند اداره ام و با ارباب رجوع هماهنگ میکنم برای بازدیدش. الان برای چهارشنبه چهار تا بازدید گذاشتم. خب چجوری برم کار رو انجام بدم؟؟ محدودیت زمانیمون بخاطر کمبود نیرو و حجم کار زیاده و نمیشه راحت وقت بازدید ها رو جابجا کرد. بعلاوه خودمم چطور برم سر کار. اداره که سرویس نداره و با ماشین خودم باید برم. اینو چکارش کنم
این محدودیت بین استانیه یا کلا تو سطح خود شهر و شهرستان هم هست؟؟
آقا این درست است . البته حربه جریمه نه ها . فقط انسداد راه های خروجی و ورودی تمام شهرها . این می تواند راهگشا باشد . چون پولدارها حتی دو سه میلیون هم باشد برای خوشگذرانی شان می دهند . اما ترا خدا نگذارید چند پولدار بی مسئولیت همه را به خطر بیاندازند .
سلام،وقت بخیر.کافیه تشریف ببرین شمال،از ایست بازرسی پلور تقریبا ۹۹درصد خودروها به سمت شمال،رد میشن،خیلی از راکبین هم مشخصه که اهل شمال نیستن،اما رد میشن،اگه میشه ببینین ملاک پلیس چیه؟نه کارت ملی میبینه،نه شناسنامه که فقط شمالیها بتونن رد بشن،به شکل فرمالیته جلوی ماشین وای میستن،بعد همه ماشینا رد میشن که بیشترشون اهل مازندران هم نیستن.با این روش کنترلی،نتیجه خوب نخواهد بود.
واقعا برای این مملکت متآسفم،همین کارو نمیتونستید توی ایام نوروز انجام بدید،مطمعنم فقط سیاست براتون مهمه نه جون مردم،میخواستید پیک چهارم توی فروردین و اردیبهشت تموم بشه که خرداد برای انتخاباتتون روبراه بشه
لطفا گزارشی تهیه کنید که آیا این ممنوعیت ها شامل وانت های پلاک سفید که قبلا ممنوعیت تردد آنها توسط سردار هادیان فر ، در کلیه راه های و شهر ها فارق از رنگ بندی ها جهت حمل بار لغو شده بود هم هست یا فقط مسافرت های خانوادگی هست .
این محدودیت بین استانیه یا کلا تو سطح خود شهر و شهرستان هم هست؟؟
کرونا گفته فقط با ماشینهای شخصی کار داره و وسایل عمومی رو بیخیاله
کرونا کرونا ما داریم ....